remco Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Na een tijdje niks meer gepost te hebben en geschreven Er spookte van alles door me heen om me tuintje te verkopen omdat we van plan waren een huis te komen.Dus toen toch maar te koop gezet tal van mensen waren langsgeweest maar er zat geen een bij die echt een goed bod dee voor wat ik voor ogen had. toen plots ging het huis niet meer door omdat het op het werk wat minder gaat en er 2 man uitmoet(niet ik)maar toch maar besloten om te wachten.dus gelukkig had ik mijn tuin nog niet verkocht we hebben gelijk het te koop bordje er af gehaalt.En ben vol goed moet met men tuinhuisje begonnen om te schilderen en gelijk gezegt ik zet hem voor geen goud meer te koop Hierbij een foto van een paar weekjes terug: De foto van het geverfde huisje volgen nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
kustlijn Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Ook ik heb een tijdje niets geschreven, omdat we bezig waren een huis te kopen.En wel ééntje met een grote(re) tuin.Hier is het erg moeilijk (lees zeer duur) daar we in het Ballungsraum van Frankfurt zitten.Nu we in het oosten van Duitsland een oude kwekerij gekocht hebben, komt de drang van kennis verzamelen weer boven. Wanneer u het andere huis niet koopt, dan is uw tuintje wellicht toch een uitwijkhaven om het huis even te ontvluchten.Dus gelukkig dat u het nog niet kon verkopen. Een geluk bij een ongeluk. Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted September 17, 2011 Share Posted September 17, 2011 Zoals een bekende voetballer ooit zei: Elk nadeel heb z'n voordeel Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Welkom terug dan!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted October 20, 2011 Share Posted October 20, 2011 En ligt je tuintje er al winterklaar bij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts