hansm Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Gezocht afgesneden onbewortelde kopstekken Salvia en dan geur/smaak honing-meloen, ananas en zwartebes.Eventueel andere vruchtsmaken maar die ken ik zelf niet. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Moet je die niet van het voorjaar stekken? Mijn ananassalie ziet er niet meer uit, daar kan ik geen frisse stekken meer van nemen. Ik heb er voor mezelf wel 3 stekjes afgehaald, want vorig jaar is mijn plant de winter niet goed doorgekomen in huis. De stek heeft de hele winter op water gestaan, en in het voorjaar heb ik van die stek weer een stek genomen die weer mooi is gaan groeien. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis29 Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Ik heb honing-meloen en ananas salie voor je, stuur maar een pm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Gaaf Dennis, @ Jorieke nee dat kan nog net dat stekken pas nog van Jorg de meloenpeer gestekt ging super goed/vlug, je moet wel een kasje hebben warmbeschut plekje maar gaat prima.Volgende week krijg ik nog van een mevr. die zelf ze dan ook stekt 8 soortjes geurgeraniums endat is vergelijkbaar beetje kruidachtige planten die niet geheel winterhard zijn kunnen nu voor de echte winterstek maar moeten wel vorstvrij overwinteren. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts