Geplaatst: 2 september 20169 j Ik heb een tablet meer niet.Welk browser weet ik niet.Ik kan ze uit min bestand halen.Dan komt in een venster een reeks cijfers Een knop openen of plaatsen is er niet.Alleen voorbeeld en versturen. Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is.Vergeet voor een keer hoeveel geld een miljoen is.
Geplaatst: 2 september 20169 j 1. Dus je klikt op "Reactie plaatsen" onder aan in het betreffende topic. 2. Vervolgens krijg je een "reactievenster" waar je je bericht in typt. 3. Als je naar beneden scrollt is er een vak Foto's toevoegen aan uw bericht.4. Daar klik je onderaan op " + Voeg foto's toe"5. Dan krijg je een windowsvenster waar je de betreffende foto's uit je eigen bestand kunt selecteren en klik op Openen.6. Als het goed is verschijnt deze foto dan in het "Foto Toevoegen" vak.7. Vervolgens moet je dan in dat vak op "+ In Bericht Plaatsen" ...8. Dan zou de IMGcode in je bericht moeten verschijnen, op de plaats van je cursor. Waar gaat dit proces bij jou fout? 2 september 20169 j aangepast door Gast
Geplaatst: 2 september 20169 j Tot nummertje 4 klop het. Ik krijg de mogelijkheid om uit ondermeer mijn bestand te kiezen. Ik kies galerie. Klik daarna op de foto.dan komt in het venster een reeks nummers en dan kan ik niet meer verder. Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is.Vergeet voor een keer hoeveel geld een miljoen is.
Geplaatst: 2 september 20169 j Verschijnen de cijfers dan in het Windowsvenster of in het Foto's toevoegen venster? En kan je die cijfercode eens kopieren en hier in je bericht plakken?
Geplaatst: 2 september 20169 j Het komt in het venster foto's toevoegen aan uw bericht. En plakken dat is ook zoiets. Daar möet ik ook een hulplijn voor in roepen. Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is.Vergeet voor een keer hoeveel geld een miljoen is.
Geplaatst: 7 januari 20187 j kan de foto niet downloaden weet niet waarom imageshack wordt als onveilig beschouwd gr Gerhard breur van Hendrik Jan
Geplaatst: 8 januari 20187 j Je kan de foto direct op het forum downloaden, zie boven. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 2 februari 20187 j Hoi, de foto's die ik tot dusver heb geüpload zijn allemaal een kwartslag gedraaid. Iemand enig idee wat ik daaraan kan doenen? Ik heb geüpload van mijn Samsung. Groetjes Anna
Geplaatst: 3 februari 20187 j Hoe foto draaien? -> Zo: https://www.moestuinforum.nl/topic/14993-fotos-niet-rechtop-scheef-gedraaid-rotate-draaien-op-de-kop-geplaatst/ Maar veel makkelijker is het om de foto's liggend te nemen, dan hoef je niets extra's te doen. Liggende foto's (landscape) kijken -op een computerscherm of TV- ook veel prettiger.Wel met de bovenkant van je telefoon naar links wijzend, anders komt de foto op zijn kop. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 3 februari 20187 j Dank voor de reactie, deze foto's zijn inderdaad staand genomen. Voortaan liggende foto's maken voor het forum hopelijk gaat het dan wel goed. Groetjes Anna
Geplaatst: 13 mei 20187 j Wanneer ik nu een foto probeer te uploaden krijg ik melding chrome is gestopt, eerder lukte het wel
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.