Geplaatst: 22 oktober 201114 j Ik geef het nog niet helemaal op. Iemand al ooit appelijs of appelsorbet gemaakt? Heb jij ook op het einde van je loon nog een stukje maand over?
Geplaatst: 6 november 201114 j Auteur Spijtig dat dit precies niet kan... alhoewel mijn vriezer momenteel nog altijd stampensvol zit. 't Zou wel origineel zijn met wat kaneel in of zo. 'k Ga er toch eens overnadenken. Tenslotte blijven mijn appeltjes nog wel een tijdje toppie. Heb jij ook op het einde van je loon nog een stukje maand over?
Geplaatst: 6 november 201114 j kan wel zie : http://www.culinairkookboek.nl/recept/sorbet-van-appelmaar ik heb hier zelf geen ervaring mee
Geplaatst: 6 november 201114 j Auteur Wow bedankt. Zelf had ik het niet gevonden. 't Lijkt nog een makkelijke manier ook. Eens het gaatje in de vriezer terug vrij is om de vrieskom te laten "invriezen", zal dit het eerste zijn dat ik ga proberen.Ik kijk er al naar uit! Heb jij ook op het einde van je loon nog een stukje maand over?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.