Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

te koop gevraagd zaden hibiscus


Aanbevolen berichten

Besten,

 

Misschien heb ik een advertentie gemist, dan mijn excuses.  Ik ben op zoek naar zoveel mogelijk verschillende kleuren hibiscus zaden. Ik wil een veelkleurige haag aanplanten van ongeveer 30 meter.

Ik kan helaas niet ruilen. (wat ik had is inmiddels een eenjarig plantje) wel kopen.

 

Jeroen B, 62

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk idee, heb ik wel voor je. Mijn struik is tweekleurig roze.

De struik hangt nog vol, maar ik weet niet zeker of die zaden levensvatbaar blijven als ze niet op/in de grond overwinteren.

 

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou die niet uit zaad gaan opkweken. Stekt erg makkelijk met winterstek (zou nu nog moeten kunnen!) en dan hou je meteen de kleuren en bloemvormen van de species die meestal verkocht worden. Geeft je bovendien een paar jaar groeivoordeel. Uit zaden is het zeer onvoorspelbaar wat je krijgt...Hibiscus syriacus is zeeeeer wisselend (en dan denk ik niet alleen aan kleuren, maar ook aan allerlei eigenschappen die minder worden of veranderen...groeisterkte, bloemgrootte, willen bloeien e.d.) 

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...