Jeroen B 62 Posted January 26, 2021 Share Posted January 26, 2021 Besten, Misschien heb ik een advertentie gemist, dan mijn excuses. Ik ben op zoek naar zoveel mogelijk verschillende kleuren hibiscus zaden. Ik wil een veelkleurige haag aanplanten van ongeveer 30 meter. Ik kan helaas niet ruilen. (wat ik had is inmiddels een eenjarig plantje) wel kopen. Jeroen B, 62 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted January 26, 2021 Share Posted January 26, 2021 Hoi Jeroen, ik heb nu geen zaden voor je, maar aan het eind van het seizoen kan ik ze voor je bewaren. Help me gerust herinneren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen B 62 Posted January 28, 2021 Author Share Posted January 28, 2021 dank je Arja, ik ga ook proberen dat te onthouden :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Leuk idee, heb ik wel voor je. Mijn struik is tweekleurig roze. De struik hangt nog vol, maar ik weet niet zeker of die zaden levensvatbaar blijven als ze niet op/in de grond overwinteren. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted January 28, 2021 Share Posted January 28, 2021 Zou die niet uit zaad gaan opkweken. Stekt erg makkelijk met winterstek (zou nu nog moeten kunnen!) en dan hou je meteen de kleuren en bloemvormen van de species die meestal verkocht worden. Geeft je bovendien een paar jaar groeivoordeel. Uit zaden is het zeer onvoorspelbaar wat je krijgt...Hibiscus syriacus is zeeeeer wisselend (en dan denk ik niet alleen aan kleuren, maar ook aan allerlei eigenschappen die minder worden of veranderen...groeisterkte, bloemgrootte, willen bloeien e.d.) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts