kustlijn Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Ik heb de laatste dagen last van een traag forum.Met name bij het plaatsen van een bijdrage.Dan blijft na het afzenden de bijdrage "hangen".Je ziet aan het balkje van windows ook geen enkele voortschreiding.Kijk ik via een ander venster tegelijkertijd bij moestuinforum, dan zie ik de bijdrage niet geplaatst.Pas wanneer ik mij uitlog, wordt de bijdrage geplaatst. Zijn er behoudens mij nog meer mensen met problemen? Quote Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Af en toe heb ik ook problemen, dan duurt het wat lang voordat het forum verschijnt. Echter als ik dan via mijn gsm (dus niet met dezelfde internetverbinding) naar het forum surf gaat dat als een trein.Ik dacht dus dat het aan mijn verbinding (en de downloads van huisgenoten) lag maar als jij het ook merkt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Ja dat heb ik ook, vooral bij het plaatsen idd. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Yep, idem.Ik heb gisteren een bijdrage bijna twee keer geplaatst omdat ik dacht iets niet goed te hebben gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Hihi dat had ik ook al een paar keer. Je gaat toch nog een keer klikken he Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Hier ook gehad ja, het voelt voor mij meer als een server-probleem. Je moet even een acount aanmaken op Google Webmaster Tools. Die geeft je o.a. statistieken over je website-snelheid. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted November 9, 2010 Share Posted November 9, 2010 Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het zelf ook al gemerkt en was al passief op zoek naar een nieuwe hoster. Zeker met het oog op volgend jaar.Nu is het forum gehost door strato, een slechte keus maar met een beperkt budget een noodzakelijk keuze om het forum te testen dit eerste jaar. Het contract loopt af in Februari dus de komende 2 maanden ga ik op zoek naar een nieuw hosting bedrijf. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want wat is goed... Dus als iemand tips heeft Ik houd jullie op de hoogte! p.s. morgen (eindelijk) de uitslag van de prijsvraag. Voor de komende prijsvragen zorg ik voor een kortere looptijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted November 10, 2010 Share Posted November 10, 2010 Antagonist. Goedkoop en supergoed. Anders even kijken op isp-gids.nl of webhosters.nl, een onafhankelijke vergelijkingssite. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Even een update: Na lang zoeken denk ik een geschikte en betrouwbare host gevonden te hebben. Ik verwacht daarmee zeer binnenkort te wisselen van hosting bedrijf. Dit houdt in dat het forum op een andere computer (server) komt te staan. Hopelijk is daarmee het snelheid probleem opgelost en kan ik de, nu wat verborgen, nieuwe functies ook activeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koert Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Jij even een update-je, ik maar even een complimentje! Super dat je zo je best doet om een zo'n goed mogelijk forum neer te zetten en dat je daarbij altijd open staat voor 'onze' mening. Quote Even a broken clock is right twice a day Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 Bedankt Koert. Het is leuk en leerzaam om te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts