Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Traag forum

kustlijn

Recommended Posts

Ik heb de laatste dagen last van een traag forum.

Met name bij het plaatsen van een bijdrage.

Dan blijft na het afzenden de bijdrage "hangen".

Je ziet aan het balkje van windows ook geen enkele voortschreiding.

Kijk ik via een ander venster tegelijkertijd bij moestuinforum, dan zie ik de bijdrage niet geplaatst.

Pas wanneer ik mij uitlog, wordt de bijdrage geplaatst.

Zijn er behoudens mij nog meer mensen met problemen?

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )

Af en toe heb ik ook problemen, dan duurt het wat lang voordat het forum verschijnt.

Echter als ik dan via mijn gsm (dus niet met dezelfde internetverbinding) naar het forum surf gaat dat als een trein.

Ik dacht dus dat het aan mijn verbinding (en de downloads van huisgenoten) lag maar als jij het ook merkt...

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het zelf ook al gemerkt en was al passief op zoek naar een nieuwe hoster. Zeker met het oog op volgend jaar.

Nu is het forum gehost door strato, een slechte keus maar met een beperkt budget een noodzakelijk keuze om het forum te testen dit eerste jaar.

Het contract loopt af in Februari dus de komende 2 maanden ga ik op zoek naar een nieuw hosting bedrijf.

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want wat is goed... Dus als iemand tips heeft

Ik houd jullie op de hoogte!

p.s. morgen (eindelijk) de uitslag van de prijsvraag. Voor de komende prijsvragen zorg ik voor een kortere looptijd.

• 2 weeks later...

Even een update: Na lang zoeken denk ik een geschikte en betrouwbare host gevonden te hebben. Ik verwacht daarmee zeer binnenkort te wisselen van hosting bedrijf. Dit houdt in dat het forum op een andere computer (server) komt te staan. Hopelijk is daarmee het snelheid probleem opgelost en kan ik de, nu wat verborgen, nieuwe functies ook activeren.

Jij even een update-je, ik maar even een complimentje! Super dat je zo je best doet om een zo'n goed mogelijk forum neer te zetten en dat je daarbij altijd open staat voor 'onze' mening.

Even a broken clock is right twice a day