Geplaatst: 28 maart 20214 j Ik zag het. Ik geloof dat ik in eerste instantie andere associaties met blauw heb dan een smurf...
Geplaatst: 30 maart 20214 j Auteur Ik heb inmiddels de eerste enveloppen met zaden binnen. Ben er heel blij mee en heel benieuwd naar alle nieuwe soorten. Bedankt iedereen!
Geplaatst: 31 maart 20214 j @Annem@rie Bedankt, hier alles ook toegekomen in mooi gevouwen enveloppen.
Geplaatst: 31 maart 20214 j Wat een kleurrijk cadeautje lag er in mijn brievenbus vandaag. Dank je wel, ben er blij mee!
Geplaatst: 1 april 20214 j Auteur @Mellie Ik heb ze ook binnen! Allemaal weer leuke soorten. Met dit weer schiet alles hard omhoog. Ik zag net een eerste bloemkop in de Piment d’ Espelette. Beetje vroeg, maar die kan weer naar binnen.
Geplaatst: 1 april 20214 j Auteur @Roland ik heb met iemand uit de VS een boel zaden geruild. Allemaal Hollandse groenten gaan die kant op en ik krijg zo ongeveer elke soort Brandywine die er is. Die wil jij toch ook graag? Stuur je verlanglijstje maar op!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.