Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Ervaring met linzen?

Featured Replies

Geplaatst:

Wie heeft er ervaring met linzen zaaien, met name de linzen oogsten lijkt me een klus. Behalve zoals bij granen, is daar een handigheidje voor? Lijken me ook van die tere peulplantjes, we zullen zien hoe ze voor het eerst gaan dit jaar.

Geplaatst:

Weleens over nagedacht maar ik begreep dat de opbrengst heel laag is. De kikkererwten staan wel weer in de grond dit jaar en er is ook een topic over Mung bonen

Geplaatst:
  • Auteur

Ach zie het als grondverbeteraar met een beetje opbrangst en anders kunnen de kips er van snoepen. We zien wel is mooi gekiemd, nu afwachten of ze groot genoeg kunnen groeien voor de piepers boven komen.

Kikkererwten zijn ook heerlijk, welke soort heb je?

Geplaatst:

Biologische kikkererwten uit de supermarkt :-)

Ik zag dat je de linzen tussen de aardappelen hebt gezet. Hoe ga je dat doen met de droogtijd? Duurt dat niet heel lang?  Van kikkererwten krijg je ook geen grote opbrengst maar eten we als ze nog groen zijn en dat is wel echt heel lekker. Zelf heb ik dit jaar Fenugreek tussen de aardappelen gezet. Dat is ook een vlinderbloemige en bij mooi weer na ongeveer vier - zes weken klaar (in het voorjaar langer) en dan knippen we het af. De timing was precies goed. 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.