manowar Geplaatst: 22 juni 2021 Geplaatst: 22 juni 2021 Hallo allen Ik ben op zoek naar de blauwe druif Vera. ik heb ruilmateriaal of ik wil hem ook kopen. groetjes Quote
Roland Geplaatst: 23 juni 2021 Geplaatst: 23 juni 2021 Daar heb ik wel stekjes van. In de winter stekmateriaal en nu heb ik kleine bewortelde plantjes. Quote
Judi Geplaatst: 20 augustus 2023 Geplaatst: 20 augustus 2023 Hallo, Heeft er iemand stekjes van de druif Vera? Groetjes Quote
MSDG Geplaatst: 20 augustus 2023 Geplaatst: 20 augustus 2023 @Rolandkan je er wellicht aan helpen deze winter. Ik kan ook wel stekken na de snoei, maar het is dan een eenjarige scheut die niet zo dik zal zijn nog. Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
EdelSpint Geplaatst: 2 september 2023 Geplaatst: 2 september 2023 Ik zou ook wel wat (winter)stekjes van je willen! Wat is een goed moment en wat vind jij zelf van deze druif? Fruitlent beoordeelt haar als ZEER GOED, scoort goed op alle punten behalve afwijkende groei Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.