Eva Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 (aangepast) even bijgewerkt... wil iedereen die nog iets van me krijgt iets uitzoeken uit de ruillijst hieronder?andere liefhebbers mogen zich natuurlijk ook melden ruillijst daslooksleutelbloembostulpspaanse peperaardpeerbijvoetcrosnenieuw zeelandse spinaziekaardebolafrikaantjesananaskerspaarse tomatillochrysanthogevlekt longkruiddagkoekoeksbloemgroot hoefbladmaarts viooltjemoerasspireahertshoornweegbreesint janskruidgrote toorts,Mierikswortel,tuingeranium.Lavaskraailookpolletjes zoekt nog: lupine plantjes endruif 19 april 2012 aangepast door Gast
Eva Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 (aangepast) ook nog even bijgewerkt... Marieke geeft: krijgt :aardperen in potten-----------------------------------HeylaneGeeft:hysopheemstpaarse basilicum ('Purple ruffles')dillewijnruit Krijgt:verschillende soorten muntMarokkaanse munt?appelmuntwollige muntchocolademuntgeneeskrachtige plantenSt-Janskruid Heelkruid?moerasspirea?vrouwenmantel?Mierikswortel?knoopkruid?bijvoet?--------------------------------Dennis29geeft:bosaardpeerjostabes(nog vragen)krijgt :groot hoefblad, kraailookwilg----------------------------------------------Joriekegeeft:- Kleine (zichzelf)uitgezaaide rozemarijn plantjes. - Bronzen venkel- citroentijm- Echte heemst- Grote bevernel. - Frans/Spaanse zuring- roomse kamille/ kruip kamille- 7-jaars spinazie zaailingen (net opgekomen). - vaste papaver met eetbaar maanzaad. Zaailingen van dit jaarkamperfoelieananassalie krijgt :pol heelblaadjes wilgenroosjewilde tulpjes haarlems klokkenspel ?Nigella sativadaslook(heel veel)maarts viooltje-----------------------------------------------LisaGeeft:Krijgt:daslook---------------------------------------------DickGeeft:chinese yamyakonknolcapucienCodonopsis pilosulaApiosgewone engelwortel als ze zich gezaaid heeft.damastbloempassiflora herbertianadruif Ramtas (wit pitloos)krijgt:lekker veel:crosnemieriksworteldaslook----------------------------------------------------------thea Geeft:zwarte framboosYaconknolselderij150 cm hoge wolfsmelkWitte prikneuskrijgt:pitaya zaadjes15 rode bleekselderijCrosne Aardpeer ------------------------------------------------------Frank vwlGeeft:Jiaogulantijmkrijgtcrosnemierikswortel------------------------------------------------------geedee Geeft:aloe veraoosterse karmozijnbesKleine herfstasterPrikneusKrijgt:pitaya meloenpeerheelblaadjeshoge witte herfstasterklimspinazie----------------------------------------------appelvrouw Geeft:Gojibes Japanse wijnbesrode kruisbeswitte druif "alff"Krijgt:hoefblad kleinsnackpaprikaMarokkaanse munt, chocolade munt, appelmunt, kruizemunt, pepermunt..witte toortsjesdropplant (?)vetplantjesRode bleekselderij 6 st.mierikswortel------------------------------------------Margareth geeft: basilicumKrijgt:een paar muntsoortjes ----------------------------------------renate Geeft:digitaliskrijgt:----------------------------------------------BonnieFGeeft:citroengrasblauwe regen stekken? Of zaaien?krijgt:nieuwzeelandse spinazierare tomaat, courgette komkommer afrikaantjeskraailook wat daslook 2 rode bleekselderij----------------------------------------------greetje11Geeft:gele framboos krijgt:paprikaplantjes------------------------------------------Kruidje Geeft:digitalisframbozen (dubbeldragers c.q. herfst)aardbeitjeskrijgt:Cayenne lombokhertshoorn wegbreemierikswortel---------------------------------------------------RvOGeeft:krijgt:stinzeplanten--------------------------------------------------renate Geeft:digitaliskrijgt:------------------------------------------------jeanne-gordijn Geeft:komkommersnack komkommerkrijgt:Nieuw zeelandse spinaziezaden en plantjes HellyKrijgt:5 rode bleekselderijGeeft: Klopt het zo? als er iets vergeten is, meld het me even aub! 21 april 2012 aangepast door Gast
jeanne-heijmans Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Als je plantjes hebt is dat ideaal, maar anders mogen het ook zaadjes zijn, ben overal tevreden mee, je komkommer plantjes doen het best. had vanavond een foto willen opsturen van je adoptie plantjes, maar lukte jammer genoeg niet.
Eva Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 ah, jammer! ik had mijn toekomstige kommertjes wel willen zien ik ga voor jou wat zaaien en ik neem wat zaadjes mee...
thea Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Eva:crosne en aardbeipeer?? http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Eva Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 ik heb twee soorten tuingeraniums in de aanbieding...geranium endressiihttp://www.groeninfo.com/plantengids/geranium-endressii.htmlgeranium endressiihttp://www.groeninfo.com/plantengids/geranium-macrorrhizum-ingwersens-variety.html
appelvrouw Geplaatst: 20 april 2012 Geplaatst: 20 april 2012 Hoefblad klein alleen eva.ik kreeg net een grote bak afrikanen van de buurman..die kan je dus doorstrepen.als je veel mierikswortel hebt zou ik wel een stukje kunnen gebruiken.Wil jij nog zaad "slakkenangst"?Je kan helemaal niet mee na de moestuindag..al die plantjes die je krijgt of kom je die in mijn tuin zetten We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Eva Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 dát zou je wel willen he? grrrrrrrr we moeten later maar even een andere datum uitzoeken. komt goed ik ben heel benieuwd wat voor soorten er dan in die slakkenangst zitten, maar ik hoef ze niet te hebben hoor! ik streep de afrikaantjes even door en zet de mierikswortel er bij op
thea Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 ruilenKaukasische vergeet-me-nietjes knikkend nagelkruid. witte longkruidphlomis Koeienooghopclematis snel groeiend klein witte bloemtjes SalemonszegelRode melde voor in de sla http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Heylane Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 Heeft iemand duizendknoop? De donker rode heb ik wel een stek.Ook nog de japanse duizendknoop? Graag Thea, beide soorten Wat wil je ervoor terug? (mijn ruillijst staat geloof ik op blz 10)
thea Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 @Heylane: Doen we.gaarne deze?komkommerkruid wijnruit zinnia's http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Heylane Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Ik zet je op de lijst(komkommerkruid moet op de plaats gezaaid worden, maar daar neem ik zaad van mee voor je)
Jorieke123 Geplaatst: 23 april 2012 Auteur Geplaatst: 23 april 2012 Waarom moet komkommerkruid op de plaats worden gezaaid? Ik zaai ze dit 2e jaar in potjes, en plant ze dan uit. Gaat goed. Maar dat is natuurlijk ook niet verspenen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
thea Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 @Heylane: Doen we.gaarne deze?komkommerkruid wijnruit zinnia's GRaag twee/3 zaadjes komkommer kruid in een potje,want het is al weer 20 mei! Ik heb de zacht rose ook nog voor je .Dus 3 soorten duizendknoop. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
thea Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 ruilenKaukasische vergeet-me-nietjes knikkend nagelkruid. witte longkruidphlomis Koeienooghopclematis snel groeiend klein witte bloemtjesSalemonszegelRode melde voor in de slaallemaal te ruil http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 wit longkruid lijkt me mooi..is dat net zo stevig/winterhard als het gevlekte longkruid? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 Deze is een stevige gevlekte witte longkruid. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
appelvrouw Geplaatst: 24 april 2012 Geplaatst: 24 april 2012 ik ook graag... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Geplaatst: 24 april 2012 @Appelvrouw: Kefir? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 24 april 2012 Geplaatst: 24 april 2012 Ja, ( als ik niet onder de druiven van geedee fiets... ..heb jij kefir aan te bieden? een miniklontje is genoeg..;0) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Geplaatst: 24 april 2012 Komt goed! Ik zet het op mijn lijst. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 24 april 2012 Geplaatst: 24 april 2012 Jorieke: graag, zeer bedankt. Stukje anti-slakkenzaai of leeuwenbekzaad in retour?( ik kan geen plantjes meer aanbieden..de kratten zitten vol en reeds in de auto..morgen uit logeren bij tante Geedee!) Die zaden neem ik zowiezo mee..ze zitten op lint We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 24 april 2012 Auteur Geplaatst: 24 april 2012 Ik zal morgen even wat verplaatsen Geedee! Sorry Extra geheime-Jorieke-dingen kan ik wel gebruiken, al weet ik niet precies wat jullie daarmee bedoelen Ik hoef geen bloemenzaad Jet, dank je. Ik neem het me dan voor om ze te zaaien, maar vergeet dat. Of ik verwaarloos daarna de boel. En slakken zijn er hier amper. @Helly: Ik heb geen gele courgette, ga je die zaaien? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 24 april 2012 Geplaatst: 24 april 2012 Ik heb inmiddels al wat gezaaid. Meenemen..? Good things come in small packages
Aanbevolen berichten