Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ruilen op de moestuindag


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Ik zal morgen even wat verplaatsen Geedee! Sorry

Extra geheime-Jorieke-dingen kan ik wel gebruiken, al weet ik niet precies wat jullie daarmee bedoelen

Ik hoef geen bloemenzaad Jet, dank je. Ik neem het me dan voor om ze te zaaien, maar vergeet dat. Of ik verwaarloos daarna de boel. En slakken zijn er hier amper.

@Helly: Ik heb geen gele courgette, ga je die zaaien?

 

 

Ik moest ook nog iets voor jou terugruilen... ik heb zaad van de gele courgette... hoeveel plantjes wil je straks? Gooi ik ze gauw in de grond... (of zaadjes overhandigen kan ook... wat jij wilt...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, shit, je bericht niet gezien Jasmin. Ik heb nu wel genoeg courgettes eigenlijk Maar als je ze al speciaal voor me hebt gezaaid, dan kan ik ze nog wel ergens kwijt hoor
Anders zou ik wel een gele courgette willen, heb alleen groene, dus mocht je hem niet willen Jorieken, houd ik me aanbevolen.

Of wil Jasmin er 1 extra zaaien.

 

Nee, nog niet gezaaid. De gele wou ik als tweede ronde gaan doen, eind mei... maar ik kan er NU alvast wat in potje doen... die dingen gaan zo lekker speedy.... dan neem ik ze mee....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schommelbank iemand? Er zal wat huisvlijt aan te pas moeten komen... En ik weet niet zeker of hij nog uit elkaar kan... <- Dit is niet heel serieus bedoeld... hij is wel over.

jaaa, leuk! en ik ben erg huisvlijterig...

kom je hem naar Leeuwarden brengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...