Jump to content

Ruilen op de moestuindag

Jorieke123
 Share

Recommended Posts

Ik heb niet veel extra gezaaid. Ik kom ruimte te kort!

Sterker nog.. ik krijg niet eens mijn tuin vol ben ik bang juist omdat ik te weinig ruimte heb om te zaaien

Ben nog steeds zoek naar van die zaaikratjes..

Good things come in small packages

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

ik wil er wel 2 van je overnemen thea!

En om de vraag van Jorieke te beantwoorden, ik neem nog wel wat extra plantjes mee, want ik zaai altijd te veel.... ik zal ook nog ff een ruillijst maken...

Ik wil ook graag zo'n tray. Lijkt me erg gemakkelijk.

Oh, ja en je vroeg welke maat potten ik graag wilde uit je voorraad. Ondertussen kom ik alle maten tekort... Dus je mag zelf eens kijken wat het wordt.

Groetjes, Birgit (Bodemvoedselwebadviseur in opleiding) Meer weten over het bodemleven? https://rijkebodem.eu

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
Ik wil ook graag zo'n tray. Lijkt me erg gemakkelijk.

Oh, ja en je vroeg welke maat potten ik graag wilde uit je voorraad. Ondertussen kom ik alle maten tekort... Dus je mag zelf eens kijken wat het wordt.

1 tray staat genoteerd ,maar de potten vrouw ben ik niet volgens mij GEedee

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Nou was ik geloof ik in de war met Thessa...

De tray wil ik alsnog graag van je kopen Thea.

Groetjes, Birgit (Bodemvoedselwebadviseur in opleiding) Meer weten over het bodemleven? https://rijkebodem.eu

Ik heb hier nog veel zaad van een bloemenmix liggen. Hier staat op:

Zomerbloemen

Bonte mix, zonder grasachtigen.

Deze koker bevat een geselecteerde mix van een- en tweejarige, gedeeltelijkuit het wild verzamelde zomerbloemen. Deze mix is zeer geschikt voor het uitzaaien in bloemperken en plantsoenen waardoor u een resultaat krijgt zoals de authentieke bloemenweides. Wij raden u aan om in maart te zaaien. Deze mix is dusdanig samengesteld dat er een opmerkelijk wisselende flora van juni tot in de herfst bloeit.

Zaai periode: Half april tot eind mei

Zaaihoeveelheid: 1 gram per m²

Samenstelling:

Korenbloem - Bolderik - Kattenstaart - Witte Dille - Chrysant - Leeuwenbek - Goudsbloem - Chinese Aster - Muurbloem - Woekerbloem - Fuchsia - Koreander - Meisjesogen - Hazelaar - Hondstong - Ridderspoor - Satijnbloem - Slangenkruid - Vogelogen - Zomerazalea - Gipskruid - Zonnebloem - Strobloem - Scheefbloem - Grote margriet - Zilverkruid - Blauwe vlas - Rode vlas - Koekoeksbloem - reukloze kamille - Wilde Malve - nigeile - Juffertje-in-t-groen - klaproos - beijenwijde - praal winde - zonnen hoed - Anjer Silene en andere soorten.

Ik weet niet of er mensen zijn die naar de MoestuinForumDag gaan? Dan kan ik het een en ander richting Jorieke sturen zodat die het weer kan geven aan de liefhebbers. Zelf kom ik niet i.v.m. examens.

Het zaad is nog houdbaar, maar staat geen houdbaarheids datum op... Denk dat het wel dit jaar of volgend jaar gezaaid moet worden

Share

• Create New...