harmony Geplaatst: 15 januari 2012 Geplaatst: 15 januari 2012 De knoflook is opgekomen, ik hoop dat hij niet te lijden heeft gehad van het vele water. Hierbij een fotootje: (waarom kan ik mijn foto niet plaatsen?)
Kruidje Geplaatst: 15 januari 2012 Geplaatst: 15 januari 2012 Foto te groot (te veel MB)? Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
harmony Geplaatst: 15 januari 2012 Auteur Geplaatst: 15 januari 2012 Ik kan de foto niet eens uploaden. Dat zou moeten kunnen om hem dan hier te verkleinen toch?
Jorieke123 Geplaatst: 15 januari 2012 Geplaatst: 15 januari 2012 Je kunt hem beter eerst zelf kleiner maken. In bijv. Paint. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
harmony Geplaatst: 15 januari 2012 Auteur Geplaatst: 15 januari 2012 Dat wilde ik ook doen. Ik heb nu echter een andere pc, met andere programmaatjes. Foto's worden bijv opgeslagen in word en mijn eigen fotoprogrammaatje. Wat ik had en waarmee ik foto's verkleinde zit er volgens mij niet meer op
Thessa Geplaatst: 15 januari 2012 Geplaatst: 15 januari 2012 als je foto's eerst even via de mail naar je zelf stuurt en dan even op klein formaat klikt en vervolgens opslaat en die gebruikt ,lukt het wel, tenmiste...bij mij succes, we zijn benieuwd ! kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
harmony Geplaatst: 15 januari 2012 Auteur Geplaatst: 15 januari 2012 probeer ik meteen even, bedankt!
Aanbevolen berichten