Martijn Geplaatst: 15 februari 2020 Geplaatst: 15 februari 2020 Inderdaad, ze staan er al in. Moeten nog goed groeien om op te vallen.Deze rassen heb ik gepland:1 Duke2 Northland3 Bleujay4 Bleucrop5 Goldtraube 716 Elliott Quote
Mellie Geplaatst: 26 juni 2021 Geplaatst: 26 juni 2021 Ik heb 2 bLauwe bessen die sinds vorig jaar aan het doorschieten zijn. Soort van zover dat bij een bes mogelijk is. Een roze, de pink lemonade en een reuze blauwe bes, bleu giant, die ook daadwerkelijk gigantische bosbessen gaf trouwens. Minstens 2 x groter dan de normale die ik heb. Echter… Vorig jaar kreeg het wat ander blad lijkt het. Of misschien is het blad niet zozeer anders, danwel het groeitempo en gemis aan bessen wat ze zo anders dan de rest van mijn ik denk 8/10 andere struiken maakt. Ze gaan dit jaar al helemaal alleen maar de lucht in. Deze blue giant is wel 2 m hoog. Dan heb ik deze vorig jaar nog wel flink gesnoeid. Wat moet ik met deze struiken doen? Heeft iemand dit eerder gezien? Heb het zelf voor alle duidelijkheid niet eerder gezien, noch gehad. Beide bessenstruiken staan op een andere plek in de tuin trouwens. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.