Eveline68 Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Zo lang als dat ik kippen hou, geen vreemde kat meer in mijn tuin, behalve die van mij zelf dan en die lopen zelfs met een boog om hun heen. En de katten in de buurt zijn niet zo gek op de Mechelse herder die voor de kippen op kom als de nood daar is. Miss een optie, neem een paar kippen als je de ruimte daar voor heb. Quote
pet Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik heb 2 kippen, maar die mogen weer niet verder dan de ren, want beginnen onmiddellijk de tuin om te ploegen. Bovendien moeten mijn eigen katten nog wel in de tuin durven komen en vindt het gepoep vooral 's nachts plaats, als de kippen op stok horen te zitten. Maar kippen als kattenverjagers is wel bijzonder.... Quote
Eveline68 Geplaatst: 15 augustus 2013 Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik had een cochin haantje die heb ik weg gedaan die vloog echt alles aan wat die op zijn pad tegen kwam. Toen is hij samen met een aantal dametjes verhuisd naar een boerderij, pfff kreeg een mailtje dat hij daar ook alles achter na zat tot de koeien toe En ik moet zeggen savond op stok hoefde je echt de tuin niet in te komen want meneer hing in je kuiten, en dat werd op den duur echt niet leuk meer. Had daarnaast ook nog een zijdehoenderhaan die was zo rustig die kraaide maar een x per dag soms helemaal niet maar treden heeft hij ook nooit gedaan toen weer een zijdehoender haan gehad die liet zich ook maar af en toe horen, wel ideaal in een woonwijk. Op dit moment haan loos. Quote
appelsientje 60 Geplaatst: 16 augustus 2013 Geplaatst: 16 augustus 2013 @ Eveline ik lig hier in een deuk Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
pet Geplaatst: 20 augustus 2013 Geplaatst: 20 augustus 2013 Ondertussen heb ik Ecostyle kattenschrik gekocht. De betreffende kat is nog niet helemaal onder de indruk. Maar aangezien ik steeds een termijn van 14 dagen lees, houden we nog even vol. Quote
Marinus Ros Geplaatst: 21 augustus 2013 Geplaatst: 21 augustus 2013 Gelukkig heb ik een kat die geen veertien dagen nodig heeft om onder de indruk van een of ander podrukt te raken.............. Sorry, Quote
pet Geplaatst: 3 september 2013 Geplaatst: 3 september 2013 Maar zo blijkt het toch te werken. Blijkbaar leer je een beest niet in een paar dagen zijn hardnekkige gewoonten af. Maar we zijn nu een paar weken verder en het heeft gewerkt. We hebben in het begin flink gestrooid, maar nu lijkt dat niet meer nodig. Misschien voor de zekerheid af en toe herhalen.Ik ben er in ieder geval blij mee. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.