Geplaatst: 13 juli13 Jul Ik ben benieuwd naar je monarda olie, Jorieke. Ik heb er nooit van gehoord. Wel van olie van de bergamot vrucht 🍋Edit: ondertussen wat over gelezen. Lijkt een fijne olie. Nog steeds benieuwd of je er tevreden over bent. 13 juli13 Jul aangepast door CJodokus
Geplaatst: 13 augustus13 Aug Auteur Echt lekker veel eucalyptus olie! Ik had dan ook 2 van die wasmanden vol met snoeisel. 2x stoken. Daarna was er nog tijd en genoeg rozemarijn om nog een ketel te vullen. Het ruikt hier heeeerlijk (ik zou willen dat ik een geurtje bij kon voegen hier) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 13 augustus13 Aug Ziet er uit als een mooie oogst. En de geur kan ik er wel bij denken.. heerlijk opfrissend We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 augustus13 Aug Mooi resultaat @Jorieke123 ! Wat ik me afvraag als ik jouw flessen zie: ik snap dat het om de olie gaat, maar heeft de vloeistof daaronder ook nog (enigszins) geur?
Geplaatst: 13 augustus13 Aug Auteur Ja Dahli, dat is ook nog heerlijk spul! Het heet hydrolaat of hydrosol, en dat geurt nog steeds vrij sterk. Ik gebruik dat graag als geurspray op kleding of in de kamer, maar ook om mijn gezicht mee schoon te maken aan het einde van de dag. Lekker verfrissend en schoon Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 13 augustus13 Aug Dat vermoedde ik al. Wat heerlijk zeg, zo’n spray of gezichtsreiniger zonder zooi erin. Én helemaal zelf samen te stellen. Het apparaat waarmee jullie het maken vind ik ook al zo mooi. Echt tof dat jullie dat zelf (kunnen) maken!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.