Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Iets voor een beginner?


Ruitertje

Aanbevolen berichten

Dit is de kas die ik misschien wil gaan kopen:

http://www.buiten-goedwebshop.nl/vmchk/venus-tuinkassen/venus-6200-193-x-321-cm/flypage.tpl.html

Zou dit een mooie en goede kas zijn voor een beginner als ik, mij lijkt hij erg klein of valt dat nog mee?

Er zit wel genoeg info bij over de kas. Jullie hebben er misschien meer ervaring mee.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook niet zo groot, ben 1.65-1.70 ofzo.

Wat zou een mooie glas dikte wezen, maar wat vinden jullie ervan naar een andere kas kijken of toch deze?

Ik zag deze ook nog: http://www.welkoop.nl/product/73802/Kaspopular106tglas.html

Welke zou beter zijn?

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de kas die ik misschien wil gaan kopen:

http://www.buiten-goedwebshop.nl/vmchk/venus-tuinkassen/venus-6200-193-x-321-cm/flypage.tpl.html

Zou dit een mooie en goede kas zijn voor een beginner als ik, mij lijkt hij erg klein of valt dat nog mee?

Er zit wel genoeg info bij over de kas. Jullie hebben er misschien meer ervaring mee.

Ik heb een kleinere versie (de venus 5000) op de volkstuin staan. Misschien is dat ook wel groot genoeg, weet niet wat je van plan bent? Gewoon een prima kas en ik denk zeer geschikt om als jonge enthousiasteling mee te beginnen. Als je er iets over wilt weten hoor ik het wel. En anders zou ik Borsalino zijn tip opvolgen.

 

p.s. probeer je vraag in je 3 reeds aangemaakte topics te stellen in plaats van elke keer een nieuwe aan te maken als je weer een kas bent tegengekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze staan: http://www.welkoop.nl/product/64368/TUINKASKLIKKWEEK.html

Zeer tevreden over, staat als een huis (mits goed neergezet natuurlijk, wat overigens in 2 uur gebeurd was ) en het materiaal is praktisch onbreekbaar. Met een storm een aantal maanden terug is er een schutting op geknald maar er is niets van te zien.

Vorig jaar was 'ie trouwens 100 € goedkoper, maar dat was omdat hij toen in de aanbieding was. Wellicht dat ze dat dit jaar weer doen.

Enige nadeel in mijn ogen is dat een glazen kas er wat mooier uit ziet.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan je hem wel alvast bestellen en dat je het laat afleveren in mei???

Zou gewoon informeren. Vaak is dit wel mogelijk bij zulke dingen.

Dat afleveren zal geen probleem zijn denk ik, maar dan zul je wel vast moeten betalen als je hem voor die prijs wilt hebben natuurlijk en ik vermoed dat ruitertje op zijn vakantiegeld wacht!

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan je hem wel alvast bestellen en dat je het laat afleveren in mei???

Zou gewoon informeren. Vaak is dit wel mogelijk bij zulke dingen.

Dat afleveren zal geen probleem zijn denk ik, maar dan zul je wel vast moeten betalen als je hem voor die prijs wilt hebben natuurlijk en ik vermoed dat ruitertje op zijn vakantiegeld wacht!

 

 

Ik weet niet of ruitertje het profiel naar waarheid heeft ingevuld. Maar daar staat aangeven dat we een hele jonge moestuinierder hebben namelijk 12 jaar. Als dat het geval is dan zit ie waarschijnlijk eerder op het vakantiegeld van paps en mams te wachten

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahhaha, je hebt gelijk Simone!

@ Ruitertje In Mei krijg je altijd vakantiegeld als je werkt (bovenop je normale loon) en omdat je wilt wachten tot Mei, dacht ik dat je dat deed voor 't vakantiegeld! Maar je bent pas twaalf hoor ik net, dus dat krijg je dus niet. Waarom wil je dan eigenlijk wachten tot Mei, om dit jaar echt volop gebruik te maken van je kas is het wel handig om iets eerder te starten.

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is de keus simpel. Want de tweede kas is net zo groot als die van de welkoop.

Alleen is de tekst van de tweede kas over genomen van de eerste kas en staat in de tekst dus de verkeerde afmetingen.

Succes!!

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...