Geplaatst: 19 maart 20223 j Auteur Vandaar mijn insteek naar no-dig. Bodemleven verrijken, intact laten. En zo combi van voedzame klei met een vleugje van een goede toplaag. Althans dat is het idee... Kleine voortgang gemaakt. Koude bak/ kweekbak neergezet en een wat bloemen gezaaid, pastinaak en wortel (A'dam bak). Afgedekt met vliesdoek. Morgen compostbak installeren
Geplaatst: 27 maart 20223 j Auteur Nou zaterdag de lege bedden opgevuld met compost, eerste koudebak geplaatst. Tevens anderhalve compostbak van pallets gemaakt. Moeten er drie worden om compost over te kunnen tillen. 3 weken terug div bloemen gezaaid om bestuivers aan te trekken. Inmiddels eerste kieming onder fleece doek te zien.
Geplaatst: 27 maart 20223 j Auteur NB. Wrs duidelijk van de foto's werk ik volgens het "no dig" principe. De enige die dat doet op de tuin. Geeft leuke gesprekken
Geplaatst: 28 maart 20223 j zo, ik had het nog niet helemaal door. Mij zelf voor te stellen in iemand anders z’n topic. Sorry daarvoor hahaha. Tekst maar even wijzigen in een reactie op jouw bericht. Gave moestuin heb je! 28 maart 20223 j aangepast door Bietjeboni
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.