René Geplaatst: 20 februari 2022 Geplaatst: 20 februari 2022 Zo'n 30 jaar geleden heb ik ooit eens een 2e hands woelvork gekocht, maar de tanden van dat exemplaar bogen al vrij snel om (krom). Ik wel eigenlijk weer graag een woelvork kopen, maar n.a.v. de ervaringen van toen ben ik wat voorzichtig. Op internet zag ik dat Velt een test heeft gedaan met 9 woelvorken. Als ik de uitslag goed lees komt de Cecotec Guérilu het beste uit die test. Iemand een idee of deze (inderdaad) de beste keus is? Of zijn er nog betere? Ik tuinier op zandgrond, maar deze kan behoorlijk nat en zwaar zijn. Quote Wie zaait zal oogsten
mearn Geplaatst: 20 februari 2022 Geplaatst: 20 februari 2022 Ik heb zelf een Woelvork die op de Cecotec Guérilu lijkt. Deze bevalt me erg goed, heb hem jaren geleden bij Huize Brokante gekocht. Ze hebben later het ontwerp echter gewijzigd. Tuinier ook op zandgrond en ondervind geen problemen. 1 Quote
Arja Geplaatst: 20 februari 2022 Geplaatst: 20 februari 2022 Wij hebben ook een Guérilu, heel tevreden over. 1 Quote
René Geplaatst: 20 februari 2022 Auteur Geplaatst: 20 februari 2022 1 uur terug, fre3ke zei: Had je dit al gezien? Quote Wie zaait zal oogsten
René Geplaatst: 20 februari 2022 Auteur Geplaatst: 20 februari 2022 Jazeker (bedankt) maar het leek me niet netjes om dat topic “over te nemen”. 1 Quote Wie zaait zal oogsten
René Geplaatst: 20 februari 2022 Auteur Geplaatst: 20 februari 2022 1 uur terug, mearn zei: Ik heb zelf een Woelvork die op de Cecotec Guérilu lijkt. Deze bevalt me erg goed, heb hem jaren geleden bij Huize Brokante gekocht. Ze hebben later het ontwerp echter gewijzigd. Tuinier ook op zandgrond en ondervind geen problemen. Bedankt Quote Wie zaait zal oogsten
René Geplaatst: 20 februari 2022 Auteur Geplaatst: 20 februari 2022 48 minuten geleden, Arja zei: Wij hebben ook een Guérilu, heel tevreden over. Bedankt! Quote Wie zaait zal oogsten
Jane Doe Geplaatst: 20 februari 2022 Geplaatst: 20 februari 2022 Ach René is niet erg en heb je al je keuze kunnen maken? Die wij gekozen hebben is niet stuk te krijgen, na ja alles is stuk te krijgen bij verkeerd grog gebruik. Maar de tanden zijn los te bestellen of zelf te maken. Bevalt goed maar wel duurder dan de anderen, maar weer zelfde als USA en Canada bijvoorbeeld. De woelvirm moet hier ook zijn werk doen en zich bewijzen, beste oppervlakte en elk bed voorbereiden. succes met je keuze, ben benieuwd welke je zal nemen. Quote
René Geplaatst: 20 februari 2022 Auteur Geplaatst: 20 februari 2022 Hoi @Jane Doe, vooralsnog wordt het nog steeds een Guérilu, maar dit is nog niet definitief dus alles is nog mogelijk 😀 Quote Wie zaait zal oogsten
Jane Doe Geplaatst: 20 februari 2022 Geplaatst: 20 februari 2022 Denk een goede keuze voor privégebruik 😉 Quote
René Geplaatst: 21 februari 2022 Auteur Geplaatst: 21 februari 2022 Hij is besteld 👍🏻 1 Quote Wie zaait zal oogsten
Jane Doe Geplaatst: 24 februari 2022 Geplaatst: 24 februari 2022 (aangepast) Dan maar gefeliciteerd met je nieuwe woelvork en nu wachten op de actie foto's 😉 Met hoeveel tanden is het geworden vraag ik me nu ineens af, mooi prijsje zo te zien. 24 februari 2022 aangepast door Jane Doe 1 Quote
Erny Geplaatst: 24 februari 2022 Geplaatst: 24 februari 2022 Ik vind het altijd wel fijn om een link te zien naar waar je hem gekocht hebt. Quote
René Geplaatst: 25 februari 2022 Auteur Geplaatst: 25 februari 2022 Hier heb ik hem gekocht @Erny Gisteren heb ik hem ontvangen. @Jane Doe: In het “aankooptopic” heb ik een foto geplaatst. 1 Quote Wie zaait zal oogsten
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.