Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo'n 30 jaar geleden heb ik ooit eens een 2e hands woelvork gekocht, maar de tanden van dat exemplaar bogen al vrij snel om (krom).

Ik wel eigenlijk weer graag een woelvork kopen, maar n.a.v. de ervaringen van toen ben ik wat voorzichtig.

Op internet zag ik dat Velt een test heeft gedaan met 9 woelvorken.

Als ik de uitslag goed lees komt de Cecotec Guérilu het beste uit die test.

Iemand een idee of deze (inderdaad) de beste keus is? Of zijn er nog betere?

Ik tuinier op zandgrond, maar deze kan behoorlijk nat en zwaar zijn.

Wie zaait zal oogsten

Geplaatst:

Ik heb zelf een Woelvork die op de Cecotec Guérilu lijkt. 

Deze bevalt me erg goed, heb hem jaren geleden bij Huize Brokante gekocht. Ze hebben later het ontwerp echter gewijzigd.

Tuinier ook op zandgrond en ondervind geen problemen.

• Like 1
Geplaatst:
1 uur terug, mearn zei:

Ik heb zelf een Woelvork die op de Cecotec Guérilu lijkt. 

Deze bevalt me erg goed, heb hem jaren geleden bij Huize Brokante gekocht. Ze hebben later het ontwerp echter gewijzigd.

Tuinier ook op zandgrond en ondervind geen problemen.

Bedankt

Wie zaait zal oogsten

Geplaatst:

Ach René is niet erg en heb je al je keuze kunnen maken? Die wij gekozen hebben is niet stuk te krijgen, na ja alles is stuk te krijgen bij verkeerd grog gebruik. Maar de tanden zijn los te bestellen of zelf te maken. 

Bevalt goed maar wel duurder dan de anderen, maar weer zelfde als USA en Canada bijvoorbeeld. De woelvirm moet hier ook zijn werk doen en zich bewijzen, beste oppervlakte en elk bed voorbereiden.

succes met je keuze, ben benieuwd welke je zal nemen.

Geplaatst: (aangepast)

Dan maar gefeliciteerd met je nieuwe woelvork en nu wachten op de actie foto's 😉

Met hoeveel tanden is het geworden vraag ik me nu ineens af, mooi prijsje zo te zien.

aangepast door Jane Doe
  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...