Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey Hey,

witte van ecohoeve is prima, je mag er ook wel een rode variant bij doen. Heb aan 2 planten genoeg hoor kijk maar even.

ben absoluut niet bekend met zoete aardappel. Maar aangezien ik nu genoeg ruimte heb, wil ik het toch proberen.

Geplaatst:

@Ciska je krijgt witte van ecohoeve, purpletwo en s17-003.

@Nasuada ik begreep dat jij de tainung 65 en radiosa van Jorieke krijgt, wil je dan andere rassen zoete aardappels? Zoals witte van ecohoeve, purpletwo of s17-003? Erato white zou ook nog net kunnen.

@fre3ke ik kan er ook wel yakon bij doen, heb er toch veel te veel mocht zelfs maar de helft opkomen..

Geplaatst:

Heb je nog een stekje van de zoete aardappel Witte van Ecohoeve en Beauregard Improved?

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Geplaatst:

De Beauregard Improved moet je dan inderdaad lekker zelf houden en goed koesteren... Zou je voor mij een stek Witte van Ecohoeve willen meebrengen dan?

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Geplaatst: (aangepast)

Voor degenen die emmers willen, ik heb ze een beetje schoongemaakt, maar zijn nog wel een beetje vettig van binnen.

De stekken van de zoete aardappel zijn nog niet afgehard, hebben ook nog niet geen directe zon gehad (geen plek, had de vijgen in de venterbank). Maar ze moeten toch nog wel een week of 3 binnen blijven..
De rest komt van buiten.

Oh ja, de stekken zoete aardappel hebben wel rouwvarenmuggen. Plaag waar ik helaas niet veel aan kan doen.

aangepast door acpronk
  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...