Geplaatst: 18 april 20223 j Dank voor het het verhaal! Ik vind het een van de lekkerste! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 18 april 20223 j Leuk, ik ken hem nog niet, heb alleen gewone aardbeezjen, dus leuk deze erbij te hebben. Dank!
Geplaatst: 18 april 20223 j Auteur @angelaNee, daar had je niet om gevraagd. Maar van jou krijg ik altijd meer dan ik geef. Die glazen potten (ca 700 ml, met een goede rubberen afdicht-ring) zijn perfect voor het bewaren gedroogde kruiden, en veel meer. Ze zien er ook nog eens erg mooi uit, Als je ze niet wilt, dan zet ik ze op de weggeef-tafel ... Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 18 april 20223 j Lief van je maar ik ben aan het opruimen voor de verbouwing/verhuizing dus ik kan ze momenteel niet gebruiken Je maakt me in de najaar editie wel blij met een knolselderij aangezien die hier niet willen lukken 😉
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.