Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Toen die startte , en bij mij wegging , moest er een kleine 7,- op Ruiter. Zat ook wel HEEL veel ( vooral verschillends ) in hoor . Zie de lijst

Geplaatst:

Jammer dat de kosten inmiddels zo hoog zijn geworden, dit drukt de pret wel een beetje (voor mij dan!).. Maar, dit waren waarschijnlijk kosten van nederland naar belgie en daardoor hoger dan verzenden binnen nederland?

Geplaatst:

Zitten wel ongeveer 100 verschillende zaden in....da's 7 cent voor n plantje..alleen zelf ff zaaien.....is niet duur

Geplaatst:
  • Auteur

Het start idee was dat het een 'enveloppe' moest zijn, laag in de kosten enzo. Maarja. er waren een paar mede forummers die geheel belangeloos zaden gingen sturen naar mij, om de enveloppe een start te geven. Mensen van het forum die zelf niet eens mee doen, en geen behoefte aan zaden hebben ! Zelf ben ik ( toen waren die bijdrages nog niet binnen ) aan het kopen en bestellen geslagen voor allemaal soortjes enzo, en dat er ook allemaal bijgedaan. Zelf heb ik nauwelijks behoefte aan meer zaden of meer soorten.

Die enveloppe werd dus een doos. Doos gekocht. Een brievenbusdoos heet dat dan tegenwoordig bij post.nl. De eerste waar de doos heen ging was dus naar België ja. Maar dat moet kunnen lijkt me. Hij gaat ook nog naar Duitsland een x. Moet kunnen lijkt me. Is voor iemand de lol er dan af , vanwege te hoge kosten , kun je me een pm doen hier, en dan schrappen we je van de rondstuurlijst. Geen probleem.

Geplaatst:

De kosten binnen NL voor een pakketje dat door de brievenbus past, ligt zo rond de 3 euro. Als ie echt zwaar is.

Misschien een idee om (als hij te groot en te zwaar is) zaden te splitsen? Dus 1 met bloemzaden, en 1 met groenten/fruit? Of zijn de bloemzaden sowieso niet zo sterk aanwezig?

Geplaatst:

Er zullen altijd mensen zijn die van alles willen,maar niet willen betalen.

Ik denk dat je nu leuke en niet alledaagse zaden krijgt en anders wel gewonen zaden waar je gauw 1,00 per soort moet betalen .

Dan is 7,00 euro voor velen 7 soorten toch al een koopje? Hoop dat er vanmorgen een verrassing in de brievenbus ligt.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik voel me wel een beetje aangevallen nu, maar dat zal vast de bedoeling niet zijn. Laat ik eerst even zeggen dat ik het super tof vind van diegenen die mee hebben geholpen om zo'n hoeveelheid zaden rond te kunnen sturen! Thanks!

Ik zag dat ik hem naar Raxia in Enschede mag sturen, dat is voor mij prima te doen en misschien kan ik hem nog wel persoonlijk (niet door de postbode) laten bezorgen ook (scheelt ook weer een riskant ritje met de post ). Ik ben in ieder geval nog steeds enthousiast en ik hoop dat de envelop snel weer op komt duiken!!

Geplaatst:

Je moet je niet aangevallen voelen,hoor.

De enveloppe als die te voorschijnt komt

Gaat hij naar Duitsland kosten 8,50 of meer .

Prijs 8,50 is vanaf 500 gram naar 2 kg.

Nu hoopend dat hij niet zwaarder is dan 2 kilo

Ga je met de fiets naar Enschede want met de auto is het veel duurder.

Geplaatst:

Hoeveel weegt het pakket eigenlijk??

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Geplaatst:

O jeetje, meteen bij de eerste verzending al zoek. Hij komt vast nog wel boven water! Ik heb ooit een vakantiekaartje een jaar na dato nog ontvangen.. maarja.. of je dat nou met zo'n lading zaden wilt

Mooi dat je in de buurt woont Hanneke, dat is altijd handig

Geplaatst:

vakantie kaart/zaden envelope11

Geplaatst:

Je kunt de envelop/doosje naar een Kiala punt wegbrengen. Dan kost een pakketje tot 10 kg altijd 4,00 euro.

Stel dat de envelop te groot wordt dan is een doosje nog steeds betaalbaar.

Je kunt een Kiala punt vinden als je googled. Deze is meestal in een winkel.

Geplaatst:

En Thea....post al geweest? Zitten er Belgische postzegels bij?

Geplaatst:

De postbode geweest ,maar geen enveloppe/doosje.

Ze hebben het over 4,00 euro om te versturen ook naar DUITSLAND voor 4,00?

Geplaatst:

Het wordt nu toch wel spannend.

Ik doe wel niet mee, maar ben toch steeds benieuwd of de zaden weer terecht zijn.

Hopelijk voor jullie is dat snel!!

Geplaatst:

HOERA HOERA hij is vanmiddag toch gekomen om 15,15 uur,alles aandekant uitzoeken.En de ZADENENVELOPPE11 is voor 17.00 uur in de brievenbus gevallen.

Hij weegt 280 gram schoon aan de haak.

De zakjes van mij ,kan je zo een zakje er uit halen ,je hoeft niet de zaadjes eruit te halen.

Ben benieuwd wanneer hij bij Yolande in de bus valt,hij is weer in beweging.

aangepast door Gast

Geplaatst:
Geplaatst:

Oow, wat fijn dat ie is aangekomen Thea! Heb je dr wat moois uit kunnen vissen voor jezelf?

Geplaatst:
  • Auteur

JOOOOOOOOOO

Geplaatst:

27 soorten waar ik zaadjes eruit heb gehaald uit de zakjes.

MOOI SPUL

Geplaatst:

Fijn dat ie weer terecht is! Nou mooi vaart maken dan kan iedereen nog optijd zaaien!

Omdat het kan.

Geplaatst:

GELUKKIG!!!!!!!!

Hij is toch nog toegekomen.

Veel plezier met de zaden.

Geplaatst:

Super dat de vaart er weer in zit!!

Geplaatst:

Ik wilde Simone (staat voor mij op de lijst) alvast een PM sturen met mijn adresgegevens om de vaart erin te houden maar de enige Simone die ik in de ledenlijst kon vinden bestaat niet meer. Gaat het om een andere Simone met een andere nickname of is ze inderdaad van het forum vertrokken?

Gr.,

Angelique

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.