Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Volgens mij is dat duurder.....( ik dacht 10 euro t/m 2 kg).......kun jij hem in belgie posten guusd? of woon je erg ver van de grens....is heidike de enige uit Belgie??....(is niet zo slim om hem heen en weer te laten gaan....meerdere Belgen kunnen beter achterelkaar)....voor de volgende ronde kan hij evt beter na mij naar belgie gaan....ik post m dan wel ff over de grens.

Geplaatst:

Misschien een idee om de buitenlanders bij elkaar te zetten .Van Belgie naar Duitsland en daarna naar Ned zo blijft de enveloppe 11 in Nederland.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:
Volgens mij is dat duurder.....( ik dacht 10 euro t/m 2 kg).......kun jij hem in belgie posten guusd? of woon je erg ver van de grens....is heidike de enige uit Belgie??....(is niet zo slim om hem heen en weer te laten gaan....meerdere Belgen kunnen beter achterelkaar)....voor de volgende ronde kan hij evt beter na mij naar belgie gaan....ik post m dan wel ff over de grens.

Neej ik woon niet dicht bij de grens, volgens mij is die de enige uit belgie. Ik denk dat dat slim is ja, via jouw.

Omdat het kan.

Geplaatst:

Wél pas voor de 2e ronde he guus....ik heb m namelijk pas gehad.

Geplaatst:

Jaa, snap ik, maar ik weet niet of heidike het daar mee eens is om een ronde te wachten

Omdat het kan.

Geplaatst:

eind april rij ik naar Belgie, Ardennen. Ik kan hem daar op de bus doen. Als hij nu nog naar een paar adressen in NL gaat neem ik hem mee eind april. Dus gooi de snelheid erin allemaal !!!

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Ik zie dat wel als een goede oplossing, maarja, ik weet niet wat Heidike_21 daar van vind?

aangepast door Gast

Geplaatst:

@ GuusD ik heb de enveloppe vandaag op de bus gedaan.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Geplaatst:
  • Auteur
Nou moet de enveloppe na mij naar belgie, iemand enig iedee hoe dit zit met versturen? @Heidike_21 Mag ik jouw adres

Guus. Je zal toch al lang het adres van Heidike hebben gevraagd eerder ?

Geplaatst:

Hoi, ik woon aan de grens van Belgie. Dat is 4 km van mij af. Ik kan hem afgeven in Belgie.

Is dat een idee?

Groetjes Bloemenkoningin

Geplaatst:
  • Auteur

Oke. Vanwege misschien inderdaad wel wat hoge kosten voor een enkeling in de lijst, is Heidike_21 verplaatst na Bloemenkoningin, die de enveloppe over de grens brengt dan ( oke bloemenkoningin ?? ) Guus ! jij doet de enveloppe dus niet naar Heidike maar naar Hanneke91. zie lijst. stuur je haar gelijk een pm dan ? dat zij jou haar adres geeft !

Verder geen wijzigingen hoor ! aub.

Geplaatst:
Geplaatst:

Het adres van hanneke heb ik, maar nou nog wachten tot ik hem binnen heb!

Omdat het kan.

Geplaatst:
Oke. Vanwege misschien inderdaad wel wat hoge kosten voor een enkeling in de lijst, is Heidike_21 verplaatst na Bloemenkoningin, die de enveloppe over de grens brengt dan ( oke bloemenkoningin ?? ) Guus ! jij doet de enveloppe dus niet naar Heidike maar naar Hanneke91. zie lijst. stuur je haar gelijk een pm dan ? dat zij jou haar adres geeft !

Verder geen wijzigingen hoor ! aub.

Dat is prima voor mij

Geplaatst:

oke, dan zet ik de envelop over de grens naar Heidike. Raxia doet ook nog steeds mee? Dan stuur ik haar mijn adres.

Geplaatst:

GuusD heb je de enveloppe al?

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Geplaatst:

kan ik nog meedoen

als er geen plek is is het niet zo erg

Geplaatst:

Deze bericht stond in de vorig topic ,maar als je aangeeft dat je een zadenenveloppe 3 wil beginnen krijg je zo meer personen,hoor Hoi.afz Thea

Zoals de openingspost aangeeft wilden we het eigenlijk op dit aantal mensen houden, en is de inschrijving al geruime tijd gesloten nu.

Maar is natuurlijk altijd mogelijk een 3e enveloppe-ronde ( dit is de 2e op dit forum ) te starten hoor ! Dus: heb je grote behoefte en zin in zo'n initiatief ? : Plaats een oproep. Geef de rondstuur-envelope een nieuwe 'andere' naam , en starten maar !

Deze groep van 14, is na de startdatum pas halverwege de rit. Gaat best langzaam, en de groep houden we liever op de huidige maat. Als er iemand afvalt ben jij anders de eerste.als overmorgen de wereld vergaat, maak ik wel nog eerst wat stekken van m'n mooiste Delphinium ! Afz Bit

Geplaatst:
Geplaatst:

Er is een start gemaakt voor nr 3

Geplaatst:
  • Auteur
oke, dan zet ik de envelop over de grens naar Heidike. Raxia doet ook nog steeds mee? Dan stuur ik haar mijn adres.

Raxia doet nog steeds mee ja.

Geplaatst:

*steekt vinger op* present!

Geplaatst:

Jaa hoor! De envelop is vandaag binnen gekomen. Ik doe hem maandag op de bus naar hanneke. Zal ik de zaden in een schoenendoos doen? De envelop is toch al zo groot dat ie met pakketpost gaat. Nu morgen nog wat zaadjes erbij doen en dan kan ie weer door!

Omdat het kan.

Geplaatst:

Ik heb ook nog een extra A4 noppenfolie envelop ingesloten. Mocht de inhoud uiteindelijk te veel worden voor 1 envelop, kun je beide enveloppen met tape aan elkaar doen , het blijft dan 1 pakketje

Beter gebruik maken van de noppen enveloppen ivm de temperatuur komende week.

Geplaatst:

Okee, jaa die zag ik al, je hebt het mooi geordend gemaakt geedee, mooi overzichtelijke! Complimenten!

Omdat het kan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.