Geplaatst: 30 januari 201114 j Ik denk dat je het gehakselde hout eerder voor sier moet zien bv een leuk paadje, het verteerd natuurlijk en zal uiteindelijk wel iets vanvoeding aan de grond geven maar bemesting zou ik het niet noemen, koemest korrels zal best voor sommige planten goed zijn dat zou je even moeten opzoeken welke niet en welke wel hiermee bemest mogen worden.Zelf gebruik ik een gewone goedkope algemene kunstmestkorrel die straks weer bij de supermarkt overal ligt en die strooi ik overal lichtjes rond aantal vierkante meter staat op de zak, en verder straks in voorjaar krijgen bomen en struiken een compostlaag gemengd met turfmolm om de grond wat zuurder te maken.Enkel de tomaat en paprika enzo, en de aardbeien krijgen hun eigen speciale mestkorrel en dan vindt ik het prima met de bemesting van de moestuin, behalve nog wat soortjes groenbemester die zomers groeien en herft in de grond gewerkt worden bij vooral de fruitbomen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 30 januari 201114 j Auteur Het gehakselt hout is ook niet als meststof bedoelt maar eerder dat de planten goed vochtig blijven en minder onkruid. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 30 januari 201114 j Dat kan maar beide dingen werken alleen waneer je echt dikke laag aanbrengt, van zo'n 10 cm. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 30 januari 201114 j Auteur Dan doen we dat toch. Het is toch niet zo`n heel grote oppervlakte.Zal is kijken of ik foto er van heb. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 30 januari 201114 j Auteur Ik heb nog wat foto`s gevonden.Kan je ook zien hoe de moestuin uitzag en nu uitziet. Als je weet was sedum is daar staat de rode bes.Dat kleine stukje.Iets groter als deze foto is mijn omgespitte moestuin(is groter maar niet omgespit. Sedum met rode bessen. De eerste 8 tegels daar rechts van staan de rode bessen(niet over het hele stukje). Rechtsonder.Zo groot is mijn omgespitte moestuin.Achter de buxus is mijn compostgat.Serre staat op het pad zodat ik meer plantjes kon uitplanten. Ik met mijn hond.Naast mij de rode bessen. achter mij weer Zo zag het uit toen in moestuin begon. idem.Die deur is ens kapot gegaan.Laat ik zo.Minder kans op dieven. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 30 januari 201114 j Auteur Zoals jullie kunnen zien heb ik toch nog wat te doen. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 30 januari 201114 j Ja, maar je hebt ook al een boel gedaan! Mooi hoor Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 30 januari 201114 j Ziet er zeker netjes uit is vast flinke klus geweest met al dat gras, lijkt me een hele leuke plek waar je je moestuin hebten je hebt een leuke jack-russel ik heb er ook 1 Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 31 januari 201114 j Auteur Bedankt.Maar super groot is het nog niet. Het viel nog mee.maar in de rest wat er nog allemaal is heb ik nog weinig zin.Ik wil dit graag met een motoculteur doen.Is ook gezellig.Lekker tussen de notenbomen in de schaduw met boekje en wat wil je nog meer?Misschien volgend jaar nog wat tomaatjes erbij mjam mjam. Ja is ook leuk,blijft ook goed bij. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 24 februari 201114 j Post het maar even hier, geen zin om een nieuw topic aan te maken! Ik denk dat dit handige linkjes zijn voor het snoeien van de struik! http://www.livios.be/nl/_task/_guid/_gard/7800.asphttp://www.neerlandstuin.nl/snoeien/kleinfruit.html Als andere nog tips hebben voor het snoeien, ik hoor het graag > Planten kopen? Doe het bewust!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.