Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

aalbes(rode)


aardbeijim

Aanbevolen berichten

Het is mogelijk, maar nooit heel effectief. Het kost ook nog eens heel veel tijd. Een nieuw plantje is vaak effectiever. Ervaren bessenkwekers gebruiken planten maximaal 5 jaar. Een rode bes kost ook niet zo heel veel. Misschien kan je zelf een nieuwe stekken van je oude plant.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ja bedoel ik.Ok,dan ga ik morgen denk ik is aan de slag terug in de moestuin.En ook een topic maken van moestuin 2011.

 

Ga morgen konijnenmest in compostgat kiepen.De rode bessen er uithalen en tijdelijk in pot.Even snoeien en misschien stekken.Sedum eruit halen en snoeien en misschien ook splitsen en ook in potten.En dan ga ik spitten.En ook nog een paar aardbeiplantjes in de grond zetten.Dus ik zal kijken of ik nog wat foto`s kan maken.Ik hoop dat alles wat ik wil doen ook lukt.Gewoon genoeg eten en drinken meenemen en het zal wel lukken.

 

Kan ik nu eigenlijk ook al wortels in de volle grond zaaien op alleen nog maar voorzaaien in potten?

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kruiwagen kreeg platte band toen ik naar huis wou gaan.Had bijna alles uitgegraven.Maar sedum was echt wel heeeel zwaar kreeg hem maar net opgetild.Dus heb nu maar 1 plant mee naar huis kunnen nemen de rest moeten achterlaten.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik toch nog een vraag voor als ik binnenkort de rode bessen terug plant.Moet ik nog wat koemestkorrels door de grond doen of compost(heb dit alleen niet).Is het ook beter als ik ook wat potgrond door de gewone grond doe.En als de planten staan mag ik dan ook tussen de planten boomschors leggen?

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je bekijkt dat de rode bes van nature aan de bosrand staat moet je die situatie zoveel mogelijk nabootsen.

houtsnippers, compost, turf, van alles mag je er wel bij kieperen.

het is een goed idee om houtschors om je struikjes te leggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...