Guus D Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 Ik ben op zoek naar zaadjes van gele sla, volgens ons pap en mam is dat de lekkerste sla, maar in de winkel kan ik hem nergens vinden, weet iemand hoe deze sla soort heet? (botersla missss?) en heeft iemand toevallig wat zaadjes en wil deze met mij ruilen? Ik heb voldoende te ruil. Alvast bedanlt! Quote Omdat het kan.
Bit Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 ?? weet niet hoor maar miss deze ? : http://www.groentenenfruit.nl/veggipedia/gele-frisee Quote
Frank Slagboom Geplaatst: 15 februari 2012 Geplaatst: 15 februari 2012 Hallo Bit, We hebben gisteren een zending binnen gekregen met 3 x raden wat voor zaadjes. Goed zo je mag niet meer raden als je interesse heb hoor ik het wel. Groeten, Frank Quote Wat we overhebben is te koop www.seedspro.com
Bit Geplaatst: 16 februari 2012 Geplaatst: 16 februari 2012 Hoi Hoi, leuk. Maar leuk vooral voor GuusD in deze. Zelf geen sla dit jaar. Geen denken aan zelfs Quote
dennislp Geplaatst: 16 februari 2012 Geplaatst: 16 februari 2012 Of de Australische gele ? (Is wel 'n snijsla) Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.