fre3ke Posted August 29, 2022 Posted August 29, 2022 Heeft iemand misschien zaad van de hete peper 'piment d' Espelette' voor me? Het is een Baskische peper, ik heb hem op vakantie een keer gedroogd gekocht en wil hem volgend jaar zelf kweken. Ik heb al aanbieders op de Franse Ebay gevonden, maar ik bedacht dat ik het Nederlands moestuinforum ook kan proberen. Quote
marcelru Posted August 30, 2022 Posted August 30, 2022 Is dit wat: https://www.peperzaden.nl/espelette.html Quote
mdubbelm Posted August 30, 2022 Posted August 30, 2022 123zaden en de tuinen van weldadigheid hebben ze ook. Quote
fre3ke Posted August 30, 2022 Author Posted August 30, 2022 (edited) Ah, ok, dan ga ik daar even kijken. Dank jullie wel voor de verwijzingen! Edit: ik heb de zaden toch gekocht via Ebay vanwege lage verzendkosten bij die aanbieder. Peperzaden.nl heeft weliswaar lage verzendkosten, maar hanteert een minimumbestelbedrag. Edited September 4, 2022 by fre3ke Quote
Recommended Posts