Ciska Geplaatst: 23 september 2022 Geplaatst: 23 september 2022 (aangepast) Ruilijstje cis: Aangeboden: - gele frambozen - rode frambozen - stek bonenkruid - olifanten knoflook - herfstasters laag paars - herfstasters hoog paars - aardbeien eenmaaldragers - Japanse wijnbes Gezocht: - oranje framboos - zaden tomaat marzano - Stekken gele puntwederik Meenemen: - Rozemarijn voor AC Pronk - olifanten knoflook en dahlia knollen voor Lia65 - alliumsoortjes voor Stan W -dahlia knollen voor Monique - lunch voor onszelf - pakket voor jorieke 2x suiker en drop - pizzaflappen -plaatcake 19 oktober 2022 aangepast door Ciska 1 Quote
Arja Geplaatst: 25 september 2022 Geplaatst: 25 september 2022 Zijn die zaailingen van de grote kaardenbol die ik je de vorige keer gaf goed gegaan? Ik heb ze inmiddels overal in de tuin staan, binnenkort ga ik het meeste ervan eruit trekken, dus als je nieuwe wilt kan dat nu. 😀 Quote
Ciska Geplaatst: 26 september 2022 Auteur Geplaatst: 26 september 2022 Dank je wel, maar ben inmiddels ruim voorzien geloof ik. Heb nu ook overal zaailingen staan. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 oktober 2022 Geplaatst: 1 oktober 2022 Ik heb deze voor je? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 3 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2022 Ja! Graag...zijn voor het maken van saus. Ervaring mee? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 oktober 2022 Geplaatst: 3 oktober 2022 Ik had ze dit jaar voor het eerst en ik heb ze vooral gedroogd. Saus maak ik van al mijn tomaten dus daar merk ik dan geen verschil, ze zijn zo goed als hol van binnen dus ze zullen zeker sneller een dikke saus geven. Heel erg smaakvol zijn ze echter ook niet... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 3 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2022 Hmmm Okay..dan naar kruiden drogen voor smaak.😊 wil ze toch eens gaan proberen. 1 Quote
Ciska Geplaatst: 9 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2022 @Mellie nog belangstelling voor dahliaknollen? Quote
Lia56 Geplaatst: 9 oktober 2022 Geplaatst: 9 oktober 2022 Ik zou graag olifanten knoflook willen proberen en evt Dahliaknollen, geen idee of ik iets voor jou kan bedenken.. Quote
Ciska Geplaatst: 9 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2022 (aangepast) @Lia56 ik heb vast nog wel wat over aan knollen. Ik maak wel een mixje. En hoeveel tenen wil je? Heb jij toevallig wat sla zaden over? Gewone kropsla, rode krul groene krul of wat dan ook? Mijn sla zaden kiemden niet dit jaar.. 9 oktober 2022 aangepast door Ciska Quote
Lia56 Geplaatst: 9 oktober 2022 Geplaatst: 9 oktober 2022 @Ciska IK ga voor je op zoek . Een paar tenen is al goed 🙂 Quote
Ciska Geplaatst: 19 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2022 @Lia56 ik heb 15 giga tenen voor je. Heb je toevallig wat stoofperen in de aanbieding? Dan die graag😊 1 Quote
Claudy Geplaatst: 19 oktober 2022 Geplaatst: 19 oktober 2022 hai Ciska, Had je wat wintersla beloofd..mag nog steeds maar die van mij komen niet op..misschien toch te oud. groetjes van Claudia Quote
Ciska Geplaatst: 20 oktober 2022 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2022 @Claudy ik weet het.... Massa's sla zaden maar noppes opkomst..geen goed sla jaar😖 Maakt niet, reden om een bestelling te doen met veel meer bestellen dan de bedoeling was🙈 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.