Bubbels Geplaatst: 5 maart 2012 Geplaatst: 5 maart 2012 Ik zeg eerlijk dat mijn pompoenen me ooit tot wanhoop hebben gedreven. Ik was een compleet perk kwijt, maar ik vond het ook zo "zonde" om de pompoenen in te korten. Dilemma dilemma. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
appelvrouw Geplaatst: 5 maart 2012 Auteur Geplaatst: 5 maart 2012 Dan maar de lucht in! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bubbels Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Dat bedoel ik! Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
helena Geplaatst: 24 augustus 2012 Geplaatst: 24 augustus 2012 Ik verwacht natuurlijk wel foto`s voor wie het ook probeert Minder kasteel dan die van jou Jet met takken, ben zelf toch wel trots op deze Zal details in blog laten zien Quote
Helly Geplaatst: 24 augustus 2012 Geplaatst: 24 augustus 2012 Zeer handig Helena, vooral omdat je er onderdoor kunt lopen Hoezo details? Gewoon 3 hekjes in elkaar geknutseld toch? Quote Good things come in small packages
helena Geplaatst: 24 augustus 2012 Geplaatst: 24 augustus 2012 de pompoensoorten die erin groeien Quote
appelvrouw Geplaatst: 24 augustus 2012 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2012 Heel mooi Helena!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 24 augustus 2012 Geplaatst: 24 augustus 2012 Te gek! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Lenepeen Geplaatst: 24 augustus 2012 Geplaatst: 24 augustus 2012 Heel mooi! Waar haal je zulke hekken vandaan?? Quote Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
helena Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 Man is vaak onderweg en zag deze te koop staan. Was hij gelijk van dat gezeur om takken af . Vind het toch wel erg handig. Had al bedacht als fruitkooi, kolen erin en je gooit er zo een net over, voor stokbonen, öm 3 takker besstruiken tegenaan te zetten?, in de teeltwisseling gebruiken. Voor je het weet staat m'n tuin ermee vol. Nog maar eens goed over na denken. Mijn plannen kunnen zo maar weer veranderen . Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.