Geplaatst: 6 maart 201213 j Ik was wel benieuwd wanneer jullie nou de kleine slaplantjes uit de kweekbak halen en in een grotere pot zetten met potgrond?
Geplaatst: 6 maart 201213 j Als ze net hun eerste echte blaadjes krijgen, zet ik ze in potjes van ongeveer 5 x 5 x 6 met potgrond, en daarin groeien ze dan verder tot ze een zestal blaadjes hebben en stevig genoeg zijn om uit te planten.
Geplaatst: 6 maart 201213 j Auteur Als ze net hun eerste echte blaadjes krijgen, zet ik ze in potjes van ongeveer 5 x 5 x 6 met potgrond, en daarin groeien ze dan verder tot ze een zestal blaadjes hebben en stevig genoeg zijn om uit te planten. Dus dat is ongeveer 2 weken vanaf dat ze gekiemd zijn?
Geplaatst: 7 maart 201213 j Als ze echte blaadjes hebben is sowieso wel aan te raden, en verder gewoon lekker naar buiten nu? Of nog onder een tunneltje... http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Geplaatst: 8 maart 201213 j Vraag ik me ook af. Mijn plantjes gsan hangen... Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.