Posted March 6, 201213 yr Ik was wel benieuwd wanneer jullie nou de kleine slaplantjes uit de kweekbak halen en in een grotere pot zetten met potgrond?
March 6, 201213 yr Als ze net hun eerste echte blaadjes krijgen, zet ik ze in potjes van ongeveer 5 x 5 x 6 met potgrond, en daarin groeien ze dan verder tot ze een zestal blaadjes hebben en stevig genoeg zijn om uit te planten.
March 6, 201213 yr Author Als ze net hun eerste echte blaadjes krijgen, zet ik ze in potjes van ongeveer 5 x 5 x 6 met potgrond, en daarin groeien ze dan verder tot ze een zestal blaadjes hebben en stevig genoeg zijn om uit te planten. Dus dat is ongeveer 2 weken vanaf dat ze gekiemd zijn?
March 7, 201213 yr Als ze echte blaadjes hebben is sowieso wel aan te raden, en verder gewoon lekker naar buiten nu? Of nog onder een tunneltje... http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
March 8, 201213 yr Vraag ik me ook af. Mijn plantjes gsan hangen... Heilige boontjes, ik eet ze rauw!