Geplaatst: 6 maart 20232 j Helaas nog niet veel maar t begin is er.. Aangeboden: Tomaat Black&Red Boar - Tanja65 Tomaat Chio Chio San - Tanja65 Tomaat Green Zebra Heb nog wat stekjes van Biologische Marokaanse Munt Gevraagd: P11 potjes Geef Cruesli, muesli, crackers etc voor Jorieke Stekje Marokaanse munt aan Henkg en Appelvrouw Tomaat Chio Chio San- Tanja65 Tomaat Black&Red Boar - Tanja65 20 bolletjes tbv lunch Vleestomaat zaden - Wortel Lift aan Goldfish en ACPronk Krijg: Knolletjes oerprei Arja Lemon Drop Arja P7 en P9 potjes van Jorieke Div tomaten van Goldfish Henkg: Knolselderij 15x, Cayenne, Mdme Jeanette Bolzano Lorenzo van Redzebra Olijf komkommer Tanja65 Aardbeienplantjes/stekjes Ciska Vermiculiet - Wortel 14 april 20232 j aangepast door Lia56
Geplaatst: 14 maart 20232 j Oh, een stek of zaailing van tomaat chio chio san en/of black and red boar ziet er super aantrekkelijk uit. Ik heb ze even opgezocht! Dit jaar voor het eerst een (folie)kas dus mogelijkheid voor tomaten. Maar niets voorgezaaid (nog), en even thuis ook weinig mogelijkheden. Ik houd me aanbevolen voor een zaailing, kijk maar welke je over houdt. En ik neem olijfkomkommerzaad voor je mee, wellicht een zaailing, moet even kijken wanneer dat moet. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 1 april 20232 j Ik ruim het bed op..zijn 3 jarig en een aantal uitlopers 1e jaars. Ik doe ze in plastic zakken🙈
Geplaatst: 10 april 20232 j Mag ik een stekje munt van jou Lia? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 april 20232 j Auteur 4 hours ago, appelvrouw said: Mag ik een stekje munt van jou Lia? Ja hoor, breng ik mee
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.