LeonW Geplaatst: 9 juni 2023 Geplaatst: 9 juni 2023 Goedenavond, Dit jaar proberen om voor het eerst pepers te kweken. Valt nog niet mee, vandaar de aanmelding hier. I 1 Quote
Maarten V. Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 Veel succes! Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Ik hoop dat je een goede oogst krijgt. Quote
LeonW Geplaatst: 21 augustus 2023 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2023 Nou, op zich valt het niet heel erg mee... Annaheim begint nu af te rijpen, en een andere plant heeft hete pepers maar ook naar paprika smakende pepers. Dit zijn de eerste twee foto's Hot yellow en piri piri zijn beide mislukt, waarschijnlijk door te veel voeding. In ieder geval ga ik volgend seizoen er weer voor. Het is heel leuk, maar wel op zoek naar goede zaden 1 Quote
mus Geplaatst: 21 augustus 2023 Geplaatst: 21 augustus 2023 Ik heb het zelfde. Dit jaar ook de eerste keer pepers en ook een aantal die totaal niet pittig zijn. De Annaheim ziet er goed uit. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.