Liannemail Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van een kweekkasje en daarin enthousiast kapucijners geplant.Nu, enkele weken later, zie ik resultaat... Alleen zijn er sommigen die met wortels naar beneden groeien en andere kiemen juist omhoog als een plantje.Ik snap er niks van, had ik ze op een bepaalde manier moeten planten en zo ja, hoe dan?En welke kapucijner heeft nu de meeste kans om zometeen te overleven? Ter illustratie wat foto's Kapucijner met wortel: Kapucijner als plantje: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 De bovenste zijn nog in de begin fase,de tweede foto zijn daar overheen.Dus het komt allemaal goed als je tijd afwacht. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Kortom je hebt het gewoon goed gedaan, komt helemaal goed en zo groeien ze gewoon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liannemail Posted March 26, 2012 Author Share Posted March 26, 2012 Gelukkig! Bedankt voor jullie snelle antwoord. Plantjes groeien goed.... Dus binnenkort zullen ze allemaal gelijk zijn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts