eva1986 Geplaatst: 29 maart 2012 Geplaatst: 29 maart 2012 Vandaag bij Pelckmans (B) gaan shoppen... En natuurlijk niet met lege handen thuisgekomen Heb een framboos meegenomen, beetje laat om te planten misschien, maar toch maar gewaagd! Het is dus de Rubus idaeus "ottawa" geworden. Alleen het enige wat ik op i-net kan vinden is: herfst, grote vruchten, klein blijvend (125 cm)... Iemand toevallig ook deze soort? Is het een lekkere vrucht? Andere tips Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
powerlite Geplaatst: 29 maart 2012 Geplaatst: 29 maart 2012 goeie aankoop , lekkere bes , inderdaad best grote vruchten , je gaat er tevreden over zijn. Quote
eva1986 Geplaatst: 29 maart 2012 Auteur Geplaatst: 29 maart 2012 Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
eva1986 Geplaatst: 30 maart 2012 Auteur Geplaatst: 30 maart 2012 Hoogte las ik pas op i-net toen ik thuis kwam... heb m er niet op uitgezocht! Of ie ook echt zo laag blijft Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.