grensstreek Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Me kiem plantje van de sla is nu bijna twee weken nu weet ik niet of ik hem zo moet laten gaan of dat ik al moet gaan verplanten.Ik hoop dat iemand me een tip kan geven wat te gaan doen.Hij staat bij me voor het raam ik een kweekkasje. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Als een plantje zijn 1e set 'echte' blaadjes heeft gemaakt, kan je gaan verspenen. (bij sla gaat het vaak om 1 'echt' blad.) Als je hierbovenin de zoek-optie gebruikt, vind je ook vaak snel antwoord op je vraag. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
grensstreek Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Geplaatst: 3 april 2012 Dank u wel en zo blaadtje kan je die snel herkenen wat is voor mij helemaal nieuw Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Elk plantje heeft eerst 2 kiemblaadjes. Die komen uit het zaadje. Daarna komen de 'echte' blaadjes, die er bijna altijd heel erg anders uitzien. Ze vallen dus meteen op. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
veuvecouderc Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Elk plantje heeft eerst 2 kiemblaadjes. Die komen uit het zaadje. Daarna komen de 'echte' blaadjes, die er bijna altijd heel erg anders uitzien. Ze vallen dus meteen op. Oftewel: foto 1 uitsluitend kiemblaadjes; foto 2 kiemblaadjes plus 'echte' blaadjes. Zie het verschil. Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
grensstreek Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Geplaatst: 3 april 2012 Mag u beide danken voor de antwoorden en ik vermoed dat ik dus nog beter hem even verder kan laten groeien. Maar al vast heel veel dank voor de uitleg Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.