Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Foto upload knop verdwenen?


jasmin

Aanbevolen berichten

Vreemd, hier geen problemen, het berichtvenster ziet er bij mij zo uit (blok bericht typen, knoppen voorbeeld en bevestig, dan blok foto uploaden met groene knop, dan blok opties):

berichtvenster76391334585693.png

 

Welke browser gebruik je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ineens het probleem dat Adobe Flash zichzelf niet wil updaten... heeft niks met dit forum te maken, maar bij een ander forum kan ik niet alle filmpjes zien, krijg ik een mededeling dat ik Flash moet updaten, en als ik voor die optie kies... kan er geen contact met internet gemaakt worden...

Vaag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bug in de nieuwe firefox neem ik aan. Deze afbeeldingen-upload werkt met Flash. Flash zorgt ervoor dat je meerdere foto's tegelijk kunt uploaden en geeft de mooie laad-balk bij het uploaden. Flash is inderdaad ook erg belangrijk voor flashfilmpjes. Dus als het dat niet lukt is je flash stuk.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

"bloated"? ? Als in opgeblazen? Eh... bedoel je daarmee dat ze "teveel" willen ofzo ??

En de "memory leaks" ... ? watte bedoel je daarmee? Hoe uit zich dat??

Sorry, maar leer graag wat bij... Misschien verklaart het problemen waar ik tegenaan loop...

 

Gebruik nu voor de fora en hotmail noodgedwongen Chrome en voor de rest Firefox want die vindt ik fijner (en sympathieker)... loopt laatste tijd wel snel vast... soms lang nodig om sites te laden... das weer niet fijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Gebruik nu voor de fora en hotmail noodgedwongen Chrome en voor de rest Firefox want die vindt ik fijner (en sympathieker)... loopt laatste tijd wel snel vast... soms lang nodig om sites te laden... das weer niet fijn...

Bloated bedoel ik mee dat firefox te veel wilt. Firefox heeft heel veel onnodige functies die je nooit gaat gebruiken en daarom is de interface groter en werkt het langzamer. Een memory leak houd in dat hoe langer je firefox open hebt staan, hoe meer geheugen hij gaat vragen en hoe langzamer hij wordt. Firefox moet je dus eigenlijk om de paar uur opnieuw opstarten.

 

Chrome is een superbrowser met als enige nadeel dat je privacy bij google alles behalve gewaarborgd is.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een Google Android telefoon hebt wel ja. Dus dat komt neer op bijna alle Samsung, HTC, Sony, Sony Ericson, Alcatel, Moterola etc. telefoons.

 

Google is heel erg slim op die telefoonmarkt. Ze maken namelijk software voor smartphones en die mag je als telefoonmaker gratis gebruiken. Probeer daar als concurrent maar eens tegenop te komen!

 

Wat google ervoor wilt? Ik heb dit op de uni geleerd: If You're Not Paying for It; You're the Product

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...