Juna Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Ik wilde even tussendoor zeggen hoe super ik het vind dat ik hier zoveel vragen mag stellen. Het heeft echt een enorme waarde.Echt fijn dat het kan, bedankt hoor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Hei Juna gooi het maar gewoon in de groep hoor.IK ben vanwege familieomstandigheden even uit de roulatie geweest maar kom graag (bijna elke avond) op dit forum, gewoon leuk en gezellig.Het fijne van een forum als dit is dat er veel actieve leden zijn en oud of jong iedereen heeft vragen en krijgt antwoorden of tips.Ik ben en blijf enthousiast over de vele positieve reacties. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juna Posted January 25, 2011 Author Share Posted January 25, 2011 Het is gewoon een erg prettig forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 daar kan ik het alleen maar mee eens zijn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts