Geplaatst: 19 april 201213 j Ik probeer een vijg te stekken. Staat al een week of vier in water, en even zo lang in een pot met aarde en stekpoeder. Hoe lang duurt het eigenlijk voordat er iets gebeurt? tot nu toe heb ik nog niet zo veel gezien. En kan het überhaupt: een vijg stekken?Ik vind experimenteren heel erg leuk. Nog leuker is om tips te krijgen om de experimenten te laten lukken Wie glimlacht in plaats van tekeer te gaan, is altijd de sterkste
Geplaatst: 19 april 201213 j Ja dat kan prima, de mijne is ook een stek ong.3 jaar geleden gekregen.Hoop alleen dat hij de winter heeft overleefd, nu.Zit nl nog geen leven in Geen idee hoelang het heeft geduurd met de wortels, maar wel in water gestekt.
Geplaatst: 19 april 201213 j Water stekken doe ik ook, op licht warm plekje duurt het wel een aantal maanden dat goed geworteld is,van Jooze heb ik begin dit jaar stekken gehad, en die kunnen nu zo'n beetje opgepot worden. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 19 april 201213 j Ik wil ook een vijg stekken. Wat kan ik het beste doen? Ik had al van anderen begrepen dat je veel geduld moet hebben... Time flies like an arrow; fruit flies like a banana
Geplaatst: 19 april 201213 j Gewoon stuk van 30 cm afknippen op water zetten licht en warm neerzetten, dat is alles. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 19 april 201213 j Da's echt simpel! Ga ik deze week 's doen... Time flies like an arrow; fruit flies like a banana
Geplaatst: 20 april 201213 j http://www.tuin-wiki.nl/Main/Vijg Hier staat goede info. Heb zelf al een paar keer stekken afgelegd en dat gaf goede resultaten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.