Dimi Geplaatst: 13 april Share Geplaatst: 13 april Ik heb een oudere perzikboom waar in de stam een redelijk groot gat zit op 2meter hoogte. Dit wordt elk jaar wat groter wordt precies gemaakt door een houtworm ofzo, wat kan ik het best doen om dit te stoppen? kan helaas geen afbeelding toevoegen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 13 april Share Geplaatst: 13 april Is het in de bast wat uitscheurt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Dimi Geplaatst: 15 april Auteur Share Geplaatst: 15 april Nee in het midden van de stam, in bijlage twee foto's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MH95 Geplaatst: 16 april Share Geplaatst: 16 april Lijkt me dat dat een specht is geweest. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.