Tanja65 Posted May 16, 2024 Share Posted May 16, 2024 Zoals elders aangegeven zit het er dit jaar niet in om goed genoeg van het seizoen gebruik te maken. We kunnen pas weer wat in de herfst, schat ik. Zijn er ervaren (moes) tuinders hier die kweeksuggesties daarvoor kunnen geven? Sowieso knoflook uiteraard, maar wat kan nog meer? We kunnen ook tunnels maken, dus wellicht biedt dat nog mogelijkheden. Met onze zachte winters tegenwoordig… wie weet. Dit is uiteraard allemaal niet voor nu, maar dan kunnen we vast ons een beetje inlezen en zo. Alle tips welkom. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSDG Posted May 17, 2024 Share Posted May 17, 2024 Ik zaai in augustus/september nog bladgroentes zoals spinazie, sla, mizuna, tatsoi. Kruiden zoals peterselie en koriander. Nu pastinaak zaaien zorgt voor oogst in de winter, hoef je verder niet te verzorgen want groeien vanzelf. Eventueel kolen zaaien voor weeuwenteelt, dan heb je al vroeg mooie kolen. 👍 Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted May 17, 2024 Share Posted May 17, 2024 Ik ga heel het jaar door met oogsten en zaaien, kijk maar op mijn Blog. Eigenlijk te veel om hier even snel op te noemen. Wel gebruik ik platglas en plastic tunneltjes, dat maakt het net wat makkelijker en de oogsten vroeger en soms beter. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts