Antoine Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Halloa, Vorig jaar heb ik champignonnenmest over mn tuin gegooid, ongeveer 15 krijwagens met mest over 85 m2... Maar het geval wil dat ik nu in mn overigens koude bak een 10-tal paddenstoelen krijg! Ze zijn nu ongeveer 4 cm groot. Kan ik die ook oogsten? Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Antoine Geplaatst: 9 mei 2012 Auteur Geplaatst: 9 mei 2012 Hallo, Lekker is dat... ik dacht, ik ga maar is een foto maken.... M'n kap licht eraf en mn paddestoelen zijn weg!!! Wie kan dat gedaan hebben Nou ja, dat was dan the end of the story... gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
adelheid Geplaatst: 8 juni 2017 Geplaatst: 8 juni 2017 Hoi Antoine, Kan me zo voorstellen dat je teleurgesteld bent, het is triest dat men zoiets doet. Hoop dat je nog een volgende oogst krijgt en dan bak op slot. Webcam erbij haha, dat houdt de dief misschien tegen. Bij ons waren vorig jaar de wortels en uien erg in trek, gelukkig geen vernielingen extra. Iemand trek in hutspot gehad zeker. Succes met kweken. Groetjes, Adelheid Quote Groene vingers kun je kweken
0xygen Geplaatst: 8 juni 2017 Geplaatst: 8 juni 2017 Ja soms komen er nog champignons uit en dan heb je gewoon extra gratis champignons, blijkbaar was nu iemand je voor Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.