Geplaatst: 1 uur geleden1 u Dit is het 7e jaar vier maanden langer was begonnen met zaaien eind augustus dan in de winter heb ik zoeen groeitent van 120 vol gezet met 30 van de plantjes in pot meer paste niet dan drie maanden kwik jodide lamp 400 watt 24/7 er boven gezet daarna buiten dus jaar zomer gekregen . Dan gaan de eerste al in het tweede jaar in bloei . Later dat jaar heb ik nog meer gezaaid dat is maar goed ook heel veel willen niet dit klimaat
Geplaatst: 57 minuten geleden57 min Heb nu twee goede vrouwtjes en drie mannetjes in volle grond dit gaat tweede jaar worden met fruit verder heb ik nu nog18 zaailingen in 50 literpot staan die hun geheim nog prijs moeten geven 7 daarvan zie ik bloesems , deze planten zijn van de laatste x zaaien
Geplaatst: 54 minuten geleden54 min Heb nu twee goede vrouwtjes en drie mannetjes in volle grond dit gaat tweede jaar worden met fruit verder heb ik nu nog18 zaailingen in 50 literpot per plant staan die hun geheim nog prijs moeten geven 7 daarvan zie ik bloesems , deze planten zijn van de laatste x zaaien
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.