Geplaatst: Dinsdag om 11:294 d Dit is het 7e jaar vier maanden langer was begonnen met zaaien eind augustus dan in de winter heb ik zoeen groeitent van 120 vol gezet met 30 van de plantjes in pot meer paste niet dan drie maanden kwik jodide lamp 400 watt 24/7 er boven gezet daarna buiten dus jaar zomer gekregen . Dan gaan de eerste al in het tweede jaar in bloei . Later dat jaar heb ik nog meer gezaaid dat is maar goed ook heel veel willen niet dit klimaat
Geplaatst: Dinsdag om 11:534 d Heb nu twee goede vrouwtjes en drie mannetjes in volle grond dit gaat tweede jaar worden met fruit verder heb ik nu nog18 zaailingen in 50 literpot staan die hun geheim nog prijs moeten geven 7 daarvan zie ik bloesems , deze planten zijn van de laatste x zaaien
Geplaatst: Dinsdag om 11:564 d Heb nu twee goede vrouwtjes en drie mannetjes in volle grond dit gaat tweede jaar worden met fruit verder heb ik nu nog18 zaailingen in 50 literpot per plant staan die hun geheim nog prijs moeten geven 7 daarvan zie ik bloesems , deze planten zijn van de laatste x zaaien
Geplaatst: Donderdag om 19:582 d Maar misschien leuk om zelf eens te zaaien als je goldkiwi jumbo uit nieuwzeeland nu koopt (mei maand) en pas de zaden eruit schept als ze overrijp zijn . Dan in de koelkast en in augustus zaaien . Zaai bak met gaten onder gebruiken eerst laag grond goed grote brokken eruit halen , daarna velletjes wc papier daarop en dan de zaden verdelen erop . Dan met keukenzeef grond erop zeven niet te dik en niet te veel of te kort dan zijknat sproeien tot het onder uit komt na uur of vier zef klevend folie er over GEEN GATEN maken in folie . Daarna warme veel licht plek zetten liefst achter zuidraam . Bij mij kwamen de eerste op in de week . Als licht onder 12 uur gaat bij lichten tot voorjaar zo krijg je sneller bloei en pluk je de vruchten . Je hebt nu led Samsung LMH quanthum led boards of strips werken 100. % geen bodemwarmte nodig geven ook warmte en hebben geen koeling nodig van lawaaierige fentilators
Geplaatst: 2 uren geleden2 u De kiwis uit nieuwzeeland worden ook al in koelcellen bewaard maar evengoed in de koelkast voor de zekerheid
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.