Persica († december 2016) Geplaatst: 13 mei 2012 Share Geplaatst: 13 mei 2012 Kan iemand mij vertellen om welk insect het hier gaat? Hij houd zich op tussen ontluikende bladknoppen, wanneer het blad ontvouwd krijg je dit soort schade . insect vliegt en springt niet, kan wel heel hard rennen Foto is sterk uitvergroot Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 16 mei 2012 Share Geplaatst: 16 mei 2012 Volgens mij een nimf van een wants, mischien groene appelwants, maar denk een wants van de blindfamlie maar te moeilijk om precies te zeggen bestaat uit 10.000 verschillende soorten veel met nog geen naam. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Missmass Geplaatst: 22 mei 2012 Share Geplaatst: 22 mei 2012 Ah!! Volgens mij heb ik hier ook last van! Heb alles afgezocht en geen beestjes kunnen vinden, maar sommige bladeren aan mijn Opal pruimenboompje zien er precies hetzelfde uit! Wat is hier tegen te doen? Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rubo Geplaatst: 22 mei 2012 Share Geplaatst: 22 mei 2012 Je zou ze eraf kunnen spuiten met een harde waterstraal.Als dat niet zou werken kan je spuiten met zeep-spiritus. Quote met vriendelijke groet, Rubo Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.