Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jemig gelukkig dat je niet gegeten had, ik vondt niks vreemd aan de naam maar wel beschrijving steel en geel blad, beetje typisch zeg dat ze een niet eetbare onder eetbare naam verkopen, ik geloof dat ik wel weet waar hij vandaan komt, daar twijfel ik wel vaker over het eetbare, vind dat maar erg twijfelachtig.

Ik vind ook dat je die verkoper er op moet wijzen ook al is de plant niet giftig geloof ik.

Overigens wel mooie plant, denk dat dit de russische=rabarber is de abdij=rabarber is ook niet eetbaar maar kan wel in de geneeskrachtige kruidentuin.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Miranda, die van mij ziet er echt niet zo mooi rood uit Ja wel op het papiertje dat er bij zat toen ik m kreeg

Jorieke, mooi dat jij m wel kan gebruiken. Ik ga eens mailen. Idd, er kan altijd een foutje in sluipen, maar een eetbare voor een niet eetbare omruilen dat is ook wat

Hans, ben ook heel blij dat ik t toch niet (met veel suiker) heb gegeten

Good things come in small packages

Geplaatst:

Jorieke, haal je de kleinste er uit? Of zijn ze bij jou allemaal even groot?

Dat knolletje van mij is nu wel een beetje zielig hoor... neem m wel mee, komt volgend jaar vast wel goed.

Good things come in small packages

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...