Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb al een poosje meegelezen, maar ik neem nu dan maar de stap om ook echt mee te doen.

We zijn gepensioneerd en we wonen in een schattig huisje in een buitengebied in de mooie provincie Groningen.

Het moestuingebeuren komt me niet aanwaaien, maar ik vind het boeiend om te zien hoe alles groeit en bloeit.

Ik heb veel "leermomenten" en ook vaak "oepsen", maar al doende leert men, toch?

Op de eerste foto een klein overzicht van mijn groene weelde: onze trots en glorie, de kolenbak, waar alles in gaat wat koolwitjes lusten.

Links in de hoge bak nog een laatste zaai van mijn erwten (Hurst Green Shaft) en erachter mijn piepkleine kasje, waar ik dolgelukkig mee ben.

Tegen het kasje aan staan mijn pepers, paprika's en tegen de schutting naast het kasje klimmen mijn zoete aardappelen.

Op de tweede foto de binnenkant van het kasje , met links achterin mijn aubergines (Violetta Lunga 2) en 2 meloenen (Charentais en Ananasmeloen)

Aan de rechterkant mijn komkommers ( Euphoria en Ananaskomkommer).

Op de voorgrond nog een aubergine, die weinig produceert (Ghandia), die kan er eigenlijk wel uit, maar er zit wel een bloemetje in, dus hij mag nog even blijven.

En de ventilator staat aan, want het is warm binnen!

Ik ga nu lekker weer wat topics lezen, want ik vind het erg interessant allemaal.

P1040869.JPG

P1040870.JPG

Geplaatst:

Welkom!

Haha, oepsen en leermomentjes… ze blijven vrees ik! Veel plezier hier en in de tuin. Je kunt dit [emoji1320][emoji1320][emoji1320]

Geplaatst:

Welkom, ziet er goed uit! 

Geplaatst:

Welkom, mooie groene weelde! 

Geplaatst:

Welkom. Wat ziet dat er goed uit zeg.

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Leuk dat we elkaar hier weer tegen komen. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic