Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Kan me best voorstellen dat het zonder budget inderdaad lastig is.. Dat vergt flink wat creativiteit. Ik zou zelfs de vraag durven te stellen: Is het zonder budget wel haalbaar?

Wie weet zou je kunnen nadenken over kortings actie's..

Of dat je naast de verkoop-teksten ook gebruikers ervaringen toevoegd op je site? (Of is dat er al?)

Succes met het in de markt zetten! Het is en blijft een feit dat het een mooi product is.

Ok, of de prijs en het gemak in verhouding zijn? Geen idee.. maar dat beoordeeld uiteindelijk elke consument weer anders denk.

Geplaatst:

Dat vindt ik dan ook wel weer sympatiek dat je erop terug komt.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
  • Auteur

Dank voor deze ook weer sportieve reactie! Goed idee van die kortingsactie trouwens! Is het een idee om als soort van "goedmaker" leden van dit forum een korting van 20 euro per product aan te bieden? Heb zojuist een de kortingscode "moestuin" aangemaakt. Deze actie heeft een geldigheid van 2 weken zodat de "kortingscode" niet altijd blijft circuleren op het internet

Geplaatst:

Ik weet ook nog wel een leuke reclame stunt...

Als ik zo'n ding een paar maandjes op proef kan gebruiken dan kan ik als onafhankelijk iemand uitgebreid verslag doen. Mijn blogje krijgt veel bezoekers, hier op 't forum kan ik het posten en ik heb geen belangen aandelen enzo. En ben heeeel eerlijk

Nou was 't een beetje als grapje bedoeld maar het zijn wel de dingen die in de praktijk werken. Als de buurvrouw het heeft en werkt is dat betrouwbaarder dan reclamefilmpje en promotieacties

Hoe groot is het ding eigenlijk?

Geplaatst:

Als ik eerlijk ben, vind ik het niet zo'n handig product. Een beetje moestuiner wil alles zelf doen en reguleren, dat is de sport. En het is gewoon te klein. Ik ben zeker geïnteresseerd in alternatieve methodes om te kweken, maar als ik zoiets zou doen, zou ik echt een groter oppervlak willen, grotere lichtbak, eventueel verdiepingen. Want het is voor mij interessant als ik in de winter bijvoorbeeld groen kan produceren. Dat ik dan geen winterstop heb.

Een foto met een tomatenplantje ziet er leuk uit, maar dat resultaat krijg je ook in je vensterbank. En in de winter zo'n tomaat kweken zou leuk zijn om je visite mee te verbazen, maar verder niet rendabel, want voordat je rode tomaatjes hebt, bezetten die plantjes maandenlang je apparaat en lamp. Kan je beter sneller groeiende planten mee kweken.

Ik denk niet dat je doelgroep hier op het Moestuinforum zit.

Die of gene knutselt zelf lichtbakken in elkaar, om bv. plantjes voor te trekken vanaf januari (net als het tuincentrum dus).

Maar bedankt dat je inderdaad zo sportief was om jouw kant van het verhaal toe te lichten.

Geplaatst:

Vond het aero-gebeuren zowiezo al wat hazy... en vertrouwde het helegaar niet! (Checken op inschrijfdatum en eerste bericht... vallen samen... ) elk bericht dat ie stuurt noemt ie tig keer dat aerodingz... verdacht.... heel verdacht... En doorzichtig.... pfff. duh... dáár trappen wij toch niet in!!

Haha... en verdenkingen waren terecht... blijkt dus ....

Vindt het dan wel weer ok dat mr ewout dan wel weer in conclaaf gaat met moestuinforumleden...

Kan ie veel van leren...

Ook al zijn "wij" dan weer niet helemaal zijn doelgroep.... als er al een doelgroep voor dit leuk bedachte maar onverkoopbaar product is

Geplaatst:

Hee, thanks Jasmin... Stom, ik heb wel lopen zoeken. Wat ik eigenlijk altijd doe bij zo'n topic, want ik vertrouwde het al niet helemaal Maar ik kon zo 123 niet iets vinden en was al druk zat

Geplaatst:
  • Auteur
Hoe groot is het ding eigenlijk?

@ Jantje: de afmetingen zijn: 20 diep, 40 breed en 40 - 70 hoog (verstelbare kap).

Geplaatst:

Ik zou het trouwens wel leuk vinden als Ewout zijn eigen ervaringen en bevindingen hier bij zou houden.

Ik vind het wel een interessant onderwerp. Niet om zelf te doen. Ik heb familie in de kassenbouw (het bouwen, niet het telen) en we hebben het wel eens over dit soort zaken.

Als ik 3-hoog achter zou wonen met alleen een balkonnetje op het noorden zou ik het absoluut overwegen.

Maar goed. Ik ben dus benieuwd naar de praktijkervaringen en foto's.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”