Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

😂😂😂 Klopt @Rookie! Achterstallige info 😉

aangepast door CJodokus

Geplaatst:
20 uren geleden, CJodokus zei:

ben je ook SFG-er

Nee zeker niet! Ik ben meer van de grote lappen tuin, en de laatste tien jaar (tot 2 jaar terug) meer lasagna’s, KHG, niet spitten. De laatste jaren daarvan begon ik al te verkleinen, en sinds anderhalf jaar ben ik weg bij mijn tuin. Nu tuinier ik in een bos dat is een nieuwe uitdaging. Ik heb wel wat grote pallet bakken met aarde en er wat groente in maar dat is behalve de grove groente zoals courgette en pompoen nog geen succes ivm slakken. Niet getreurd, ik ga rustig verder. Ik ben op dit moment meer gericht om de biodiversiteit van het groen hier te verbeteren. Met de aanplant van klein fruit. En meerdere vijgenbomen..  Eerst moet ik deze tuin weer leren kennen. 

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

@appelvrouw Tja, dat is wat anders dan een paar m2 stadstuintje 😆

Leuk!!

Geplaatst:
  • Auteur

Voor wie verder wil praten over olla’s heb ik een topic aangemaakt onder SFG etc/ olla’s.

Hier mag wat mij betreft ook, maar als het teveel wordt is overstappen toch slimmer.

Geplaatst:

Je vraagt aan mij over die topic @CJodokus maar ik weet hier net zo weinig als jij… Ik heb het gebruikers forum gelezen maar dat is afgesloten voor reakties dus geen idee waar vragen daarover thuis horen,

Zoals ik het begrijp is het op dit forum de wens om zodra een onderwerp meer dan 1 reaktie word het in een liefst al bestaan topic te zetten…🤔 @Rookie @Petrasmoestuin 

En alleen de echt specifieke sfg onder werpen in een topic hier…🤔

Toch? 😬

Ik hoor het graag als ik het mis heb…👍😊

aangepast door Vrouwholle

Geplaatst:
  • Auteur

@Vrouwholle Vroeg ik dat 👵🏻😀? Nee, ik dacht van niet. 
ik zei dat ik het ook niet wist, maar dat ik een topic aan zou maken over olla’s in bakken enz. Dat heb ik ondertussen gedaan.

Geplaatst:

Hoi
Welkom en heel veel lees/leerplezier op dit forum

Geplaatst:
8 uren geleden, CJodokus zei:

@Gitta Op het andere forum stond een hele lange post waar we van alles over olla’s uitprobeerden. Waarschijnlijk onder net niet MM, maar misschien niet voor iedereen te lezen begrijp ik nu???

Ik heb het daar in het voorjaar niet kunnen vinden. Misschien inderdaad niet te lezen als je er later bij bent gekomen en nog geen reactie erop hebt gegeven. Geen idee hoe ze dat daar doen. Maar komt hier vast helemaal goed. Ik heb Olla's in iedergeval op mijn verlanglijstje staan. Die is behoorlijk lang ondertussen. 

Geplaatst:

.

aangepast door Moestuinpassie

Geplaatst:

@CJodokus hoe heet jij bij mm dan?

aangepast door Moestuinpassie

Geplaatst:

Weet je nog van wie dat topic over de olla's was @CJodokus?

Dan kan ik misschien nog wel terug zoeken.

Geplaatst:

Welkom @CJodokus

8 uren geleden, Vrouwholle zei:

Je vraagt aan mij over die topic @CJodokus maar ik weet hier net zo weinig als jij… Ik heb het gebruikers forum gelezen maar dat is afgesloten voor reakties dus geen idee waar vragen daarover thuis horen,

Zoals ik het begrijp is het op dit forum de wens om zodra een onderwerp meer dan 1 reaktie word het in een liefst al bestaan topic te zetten…🤔 @Rookie @Petrasmoestuin 

En alleen de echt specifieke sfg onder werpen in een topic hier…🤔

Toch? 😬

Ik hoor het graag als ik het mis heb…👍😊

Klopt helemaal Vrouwholle. Altijd eerst de zoekfunctie gebruiken en als het kan aansluiten bij een bestaand topic want dat voorkomt een wirwar van informatie. Mocht er nog geen topic over het onderwerp zijn of je wil iets specifiek voor de SFG dan open je een nieuw topic.

Een link plaatsen kan door het webadres bovenaan te kopiëren en te plakken in je bericht. Wil ik verwijzen naar dit topic is dat bijvoorbeeld:

https://www.moestuinforum.nl/topic/51252-hallo-moestuinliefhebbers/

En daar maakt het forum zelf deze mooie preview van:

Geplaatst:
  • Auteur

Dank je wel, @Lia56!

@Gitta Ik kan de post ook niet meer vinden,, wel 2 andere.

@Moestuinpassie Ik gebruikte dezelfde naam

@Rookie Het was mijn post

Geplaatst:

Nee, dan is hij weggehaald.

Ik zag hem ook niet meer.

Geplaatst:

Dat is dus wat we bedoelen. Gelukkig kunnen we hier vrijuit over dat soort dingen communiceren. 

Geplaatst:

Welkom allemaal!

Geplaatst:

Welkom allemaal! Mooie foto’s @cjodokus
Veel plezier op het forum en gezelligheid.

Geplaatst:
  • Auteur

Dank je wel, @Mellie. En @Wortel

aangepast door CJodokus

Geplaatst:
  • Auteur

Dank je @Jorieke123. Leuk forum! Ik moet nog even wennen aan het juiste gebruik ervan, maar ik doe mijn best. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic